سلام به همه من خیلی فک کردم هی فک کردم خوش بحالتون ولی تا حالا هیچ وقت همسری منو سورپرایز نکرده
اخه هنوز مجردم..این گل برا همه ی مجردای دلسوخته
اینم برا متاهلای خوش ذوق و اهل سورپرایز![]()
تشکرشده 41 در 16 پست
سلام به همه من خیلی فک کردم هی فک کردم خوش بحالتون ولی تا حالا هیچ وقت همسری منو سورپرایز نکرده
اخه هنوز مجردم..این گل برا همه ی مجردای دلسوخته
اینم برا متاهلای خوش ذوق و اهل سورپرایز![]()
قاصدک تنها (پنجشنبه 18 آبان 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)