به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 49
  1. #31
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 14 مهر 87 [ 17:28]
    تاریخ عضویت
    1387-2-01
    نوشته ها
    31
    امتیاز
    4,971
    سطح
    45
    Points: 4,971, Level: 45
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 179
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    4

    تشکرشده 4 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: راهنمایی ام کنید

    باز هم مثل همیشه کاربران جددید اومدن (خوش اومدن)
    از بحثمون دور نشیم باز هم خواهش می کنم بگید که جواب smsهای عاشقانه و شاعرانه اونو چی بدم:D

  2. #32
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 17 اردیبهشت 88 [ 11:11]
    تاریخ عضویت
    1387-2-23
    نوشته ها
    363
    امتیاز
    5,286
    سطح
    46
    Points: 5,286, Level: 46
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 64
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    209

    تشکرشده 211 در 131 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: راهنمایی ام کنید

    من يكي كه گفتم چيكار كن حالا" صلاح مملكت خويش خسروان دانند"

  3. کاربر روبرو از پست مفید گلپر تشکرکرده است .

    گلپر (چهارشنبه 08 خرداد 87)

  4. #33
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 16 مهر 89 [ 22:16]
    تاریخ عضویت
    1387-3-10
    نوشته ها
    9
    امتیاز
    3,470
    سطح
    36
    Points: 3,470, Level: 36
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    5

    تشکرشده 5 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: راهنمایی ام کنید

    دوستان درست می گویند واقعا من هم یک مدت اینطوری بودم اما فهمیدم اشتباه می کردم
    هرچند به نظر من انسان در هر دورانی آرزوهایی دارد که دیگران در سنین دیگر قادر به درک او نیستند،
    داستانی می گم البته ساخته خودم تا بهتر درک کنید:
    روزی پدر و پسری قرار گذاشتند تا برای یکدیگر آرزو های خود را بگویند، پسر گفت: من هواپیما می خواهم و دوست دارم خلبان شوم پدر گفت من خانه ای بزرگ می خواهم تا در آن راحت زندگی کنم؛ آرزوی تو خیالی است چون محال هست که در این سن به هواپیما برسی و خلبان شوی اما پسر جواب داد تو نیز خیال می کنی زیرا من اگر چه کوچک هستم اما زمان زیاد دارم اما تا با این همه سال هنوز خانه ای برای خود نداری!
    این رو میگم چون هر کسی از دیدگاه خودش نگاه می کنه و دید کسی دیگر رو نداره.

  5. #34
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 23 مرداد 88 [ 19:59]
    تاریخ عضویت
    1387-2-29
    نوشته ها
    43
    امتیاز
    3,956
    سطح
    40
    Points: 3,956, Level: 40
    Level completed: 3%, Points required for next Level: 194
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    23

    تشکرشده 23 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: راهنمایی ام کنید

    نقل قول نوشته اصلی توسط kuchake tanha
    باز هم مثل همیشه کاربران جددید اومدن (خوش اومدن)
    از بحثمون دور نشیم باز هم خواهش می کنم بگید که جواب smsهای عاشقانه و شاعرانه اونو چی بدم:D
    سلام شما رو مثل داداش کوچیکتر خودم میبینم . اگه نظر داداشت میخواهی به نظر من درست نیست که مرد از زن کوچبکتر باشه مخصوصا این فاصله به نظر من یه جوری فکزراین خانوم رو از سرت بیرون کن .این حرف من نیست بلکه پزشکان روان شناسان این حرفو میگن به خاطر اختلافات فیزییو لوژیکی زن ومرد.
    مراقب احساسات خودت باش داداشی

  6. #35
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 30 خرداد 87 [ 12:37]
    تاریخ عضویت
    1387-3-16
    نوشته ها
    5
    امتیاز
    3,451
    سطح
    36
    Points: 3,451, Level: 36
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 49
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: راهنمایی ام کنید

    سلام
    خیلی دلم واست میسوزه چون شرایطت دقیقا مثل منه
    یعنی 16 سالمه . دخترخالم 23 سالشه. 2-3 ساله نمیتونم فراموشش کنم ولی میدونم که باید بهش بگم چون تو سن ازدواجه و هر لحظه احتمالش هست که از دستش بدم.
    آره دقیقا عین خودت احساسش نسبت به من با بقیه پسرای فامیل فرق داره و به هم sms های غاشقانه میدیم.
    در ضمن میتونی بعد از امتحانا به کمک یه واسطه قضیه رو بهش بگی.
    واسه همه عاشقا آرزوی موفقیت دارم.

  7. #36
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 16 دی 00 [ 13:32]
    تاریخ عضویت
    1386-11-26
    محل سکونت
    تهران بزرگ
    نوشته ها
    1,452
    امتیاز
    50,483
    سطح
    100
    Points: 50,483, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First Class50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    1
    تشکرها
    2,842

    تشکرشده 3,286 در 817 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array

    RE: راهنمایی ام کنید

    سلام
    گاهی اوقات رفتارهای دیگران در خانواده و فامیل برای ما ایجاد ابهام میکند .
    خوش رفتاری دختر خاله و دایی ها با پسران و یا دختر عمه و عمو ها با پسران از این گونه رفتارهاست.
    چالشی که برای چنین افرادی پیش می آید که تعداد آنها بسیار زیاد هستند این است که چرا با دیگران این چنین نیست ؟ چرا برای من پیامک عاشقانه می فرستد ؟ چرا فقط روز تولد مرا به من تبریک می گوید ؟ چرا هنگام رفتن به خانه دوستش از من میخواهد او را همراهی کنم ؟ و هزاران از این سوالات که ایجاد جوی غیر منتظره و سوالاتی بی جواب در مغز دوستان عزیز ما به جای خواهد گذاشت.
    پسرانی را دیده ام که از عشق و ابراز علاقه به اقوام خود سخن می گویند و حتی بعضی که خواهر هم ندارند آنها را وارد حریم خصوصی خویش می کنند .
    اگر دختر دایی برای پسر عمه ، پیامک عاشقانه می فرستد دلیل بر خیلی چیزها نیست .
    نمی توان گفت : چون دختر خاله ام جلوی من روسری هم سر نمی کند ، پس دیگر ............
    گاهی اوقات این رفتارها بیشتر جای فکر دارند چون برخی مواقع این نوع کنش ها باعث ایجاد اعتماد و حس نزدیکی است نه ازدواج !
    اگر از این اعتماد طوری دیگر برداشت شود ذهنیت فرد مقابل از بین خواهد رفت و رفتارهای بر خلاف آن به وجود می آید.
    اما این هم نوعی احتمال است اما بعید هم به نظر نمی رسد !
    در کل باید احساسات نوجوانی حفظ و در راه عقلانی خرج شود تا در جوانی به سراغ چاله هایی که در نوجوانی به اشتباه کنده شده است نروید .
    دوست عزیز ، گفتن کلماتی چون دست بردار ، بیخیال و ... فکر نمیکنم جوابی برای شما و قانع کردن، برای این افکار و اعمال باشد چون اگر اینطور بود با گفتن برخی دوستان این مشکل حل میشد و نیز دیگر دوستانی هم که از درب محبت و مهربانی و با محبت های برادرانه و خواهرانه و حتی هستند کسانی که از روی حس مادرانه شما را راهنمایی کردند اثری مطلوب نداشت.
    پس بهتر است خود به نگاهی اجمالی بر این صحبت ها بکنید . صحبت تمام دوستان را از ابتدا در کنار هم بگذارید و به یک جمع بندی برسید .
    فکر می کنم به نتایج جالبی خواهید رسید .
    امیدوارم هر چه زودتر به تمامی آرزوهای خویش برسی .
    موفق و پاینده باشید .

  8. 3 کاربر از پست مفید lord.hamed تشکرکرده اند .

    lord.hamed (پنجشنبه 24 مرداد 87)

  9. #37
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 23 آذر 87 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1387-1-14
    نوشته ها
    27
    امتیاز
    3,969
    سطح
    40
    Points: 3,969, Level: 40
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 181
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: راهنمایی ام کنید

    عشق سن وسال را نمي شناسد مهم اينكه هر دو طرف باهم تفاهم داشته باشند وهمديكر را بشناسد


    موفق باشيد

  10. #38
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 24 آبان 88 [ 20:12]
    تاریخ عضویت
    1387-3-20
    نوشته ها
    89
    امتیاز
    3,908
    سطح
    39
    Points: 3,908, Level: 39
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 42
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    53

    تشکرشده 53 در 39 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: راهنمایی ام کنید

    اگرم دوست داشته باشه در هر حال اختلاف سنی شماها و اینکه شما تا بخوای به شرایط ازدواج برسی حدااقل 6 سال دیگه وقت میبره در اون صورت اون یک دختر 27 ساله شده فکر نمی کنم منطقی باشه

  11. #39
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 13 اردیبهشت 04 [ 21:37]
    تاریخ عضویت
    1386-6-22
    نوشته ها
    797
    امتیاز
    24,495
    سطح
    95
    Points: 24,495, Level: 95
    Level completed: 15%, Points required for next Level: 855
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranRecommendation Second Class10000 Experience PointsSocialTagger Second Class
    تشکرها
    2,042

    تشکرشده 2,234 در 570 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: راهنمایی ام کنید

    سلام به دوستی که فکر می کنم نه کوچیکه و نه تنها ...
    آخه وقتی کسی داره عشق و دوست داشتن رو تجربه می کنه دیگه کوچیک نیست ...

    یکی از چیزای دیگه ای هم که احساس بزرگی رو تقویت می کنه اینه که من بتونم واقعیتها رو از فاصله ی نزدیکتر ببینم ...
    بتونم مرز احساس و عقل رو از هم تشخیص بدم و روی چیزی سرمایه گزاری کنم که نتیجه ی بهتری برام داشته باشه ...

    نظر تو در این مورد چیه ؟
    دلت می خواد بزرگتر از اینی باشی که هستی ؟
    به نظر خودت چیکار کنی بهتره ؟
    راستی اگر یه دوست با شرایط کاملا مشابه خودت ازت نظر بخواد چطوری راهنماییش می کنی ؟

  12. #40
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 14 مهر 87 [ 17:28]
    تاریخ عضویت
    1387-2-01
    نوشته ها
    31
    امتیاز
    4,971
    سطح
    45
    Points: 4,971, Level: 45
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 179
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    4

    تشکرشده 4 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: راهنمایی ام کنید

    سلام
    کل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی
    اگه میتونستم به کسی راهنمایی کنم دیگه مزاحم شما نمی شدم
    این چند وقت پاسخی ندادم چون می خواستم ثابت کنم که من به فکر درسم هستم
    از همیشه بشتر هر چند معدلم 3/19 اومد ولی نمره معلم هارو ک حساب کردم 66/19معدل منه
    حالا چی میگید؟


 
صفحه 4 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: دوشنبه 04 اردیبهشت 96, 00:33
  2. درخواست راهنمایی در خصوصی شدت بالای حساسیت بین فردیی (راه حل پرسشنامه کمالگرایی هیل)
    توسط آقای ام در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 13 خرداد 95, 19:05
  3. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: جمعه 04 مهر 93, 23:28
  4. تنهایی - 24 سالمه، نمی خواهم با کسی دوست بشم، تنهایی اذیتم می کنه
    توسط sara19 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: پنجشنبه 23 آذر 91, 01:10

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:15 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.