اقاي اميد
اول شروع كن به پس انداز وبه هيج وجه اينكارو به بعد واگذار نكن,بايد جايي واسه زندگي باشه يا نه؟پس از همين امروز به فكر اينده باش و براش برنامه ريزي كن
همين امروز يا خيلي زود تو يه فرصت مناسب قضيه رو با خونواده ات مطرح كن,پدر,مادر يا هر كي راحتتري,اما حتما بگو و بزار بدونن تصميمت چيه و بهت كمك كنن
معيارهاي اصليتو بهشون بگو و بخواه دختري كه با اين مشخصات كلي ميشناسن بهت معرفي كنن,بعد مراحل بعدي و شناخت بيشتر هم پيش مياد
پله به پله
اما دو مورد بالا رو كنار هم پيش ببر,نگو اول دختر مناسب بعد پس انداز يا اول پس انداز كافي بعد دختر مناسب
كنارهم
الان كه خودت هم احساس نياز ميكني و شرايطش رو داري تعلل نكن اما دقيق و حساب شده پيش برو
مطمين باش كنار يه همسر مناسب ميتوني به شناخت بيشتر خودت و ارامشي كه ميخواي برسي
اينها بخواي نخواي يه مدت زمان ميبره پس از امروز شروع كن
در نهايت هم يادت نره زندگي رو خودت ميسازي و فكر و همت بالاي خودت و تو مسوول زندگي خودت و شخصي كه مياريش تو زندگيت هستي
سخت نگير و به خدا توكل كن
موفق باشي





ولی راستش من نمیدونم مشکل شما چیه؟؟؟؟؟! شرایط به این خوبی کجای کار براتون سخته؟ اگه شهرستان باشین که وضع عالیه اگه هم تهران باشین میمونه جور کردن خونه که زیادم سخت نیس نمیدونم جرا بعضی از ادما زندگی رو اینقد برا خودشون سخت میگیرن؟ حتما کسی در نظر دارین که میخوایین ازدواج کنین؟ شاغلن عروس خانوم اینم باش که دیگه هوووووووووووورا بادا بادا مبارک بادا.. البته مرد فقط باید به خودش متکی باشه ها..رو اون حساب نکن مونده به کرمش..
ولی چرا فقط برا خودت دعا کردی؟ من خوشبختی همه رو از خدا خاستم از جمله شما و جوونای تالار.




علاقه مندی ها (Bookmarks)