به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 1 از 3 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 25

Hybrid View

  1. #1
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 19 تیر 94 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-7-30
    نوشته ها
    1,886
    امتیاز
    17,095
    سطح
    83
    Points: 17,095, Level: 83
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 255
    Overall activity: 61.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    9,194

    تشکرشده 9,665 در 1,930 پست

    Rep Power
    214
    Array

    تنوع طلبی در رابطه با پسرا یا رابطه مشکل داره؟باعث شده تو ازدواج دودل بشم.

    :D الان فرشته مهربون میگه بهار دقت کردی تا الان چندتا تاپیک باز کردی؟؟؟:)

    سلام دوستای گل..باز به همفکریتون و مشاورتون نیاز دارم.

    قضیه از این قراره که من در رابطه با اقایون یعنی پسرا بعد ازیه مدت بی حوصله میشم...مثلا اگه با کسی هستم یا دارم دوره شناخت رو طی میکنم اولش همه چی خوبه اما بعدش بهانه گیر میشم.نق نق میکنم.میخوام تموم کنم.میخوام جواب رد بدم.دیگه برام اون جذابیت اولیه رو نداره...حس میکنم ما زیادی با هم بودیم.به خودم میگم اَه دیگه بسه..چقدر من و این ادم با هم باشیم...بعد رابطه رو بطور جدی کم میکنم و یه دفعه هم کات.اون بنده خدا هم میمونه که چی شده اخه؟!!

    باور کنید دارم دق میکنم.دوست صمیمیم میگه تنوع طلبی و بعد یه مدت اون پسر خسته ات میکنه.نمیدونم حرفش چقد درسته.حالا فکر کنید در رابطه با همسر اینطوری بشم.
    نه اینکه برم سراغ یه پسر دیگه ها نه،میرم سراغ یه کار دیگه.

    کلا من میخوام بدونم چیکار کنم که اینجوری نباشم؟

    ممنون ازصرفا راهنماییتون.

    موفق باشید

  2. 2 کاربر از پست مفید بهار.زندگی تشکرکرده اند .

    بهار.زندگی (چهارشنبه 17 آبان 91)

  3. #2
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1390-12-11
    نوشته ها
    396
    امتیاز
    15,136
    سطح
    79
    Points: 15,136, Level: 79
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 214
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,467

    تشکرشده 2,190 در 377 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تنوع طلبی در رابطه با پسرا یا رابطه مشکل داره؟باعث شده تو ازدواج دودل بشم.

    سلام بهار خانوم

    قضیه از این قراره که من در رابطه با اقایون یعنی پسرا بعد ازیه مدت بی حوصله میشم... مثلا اگه با کسی هستم یا دارم دوره شناخت رو طی میکنم اولش همه چی خوبه اما بعدش بهانه گیر میشم. نق نق میکنم. میخوام تموم کنم.میخوام جواب رد بدم. دیگه برام اون جذابیت اولیه رو نداره...
    بهار خانوم، با توجه به توضیحاتی که دادین، حس می‌کنم روند رابطه‌ی شناختی شما با خواستگار‌هاتون خیلی درست نیست.

    رابطه‌ی شناختی، برای شناخت اخلاق، روحیات و تبادل نظر در مورد مسائل زندگیست.نق‌نق کردنی که شما ازش یاد کردین جایگاهی در رابطه‌ی شناختی نباید داشته باشه. البته من مطمئن نیستم که شما هنگام صحبت با خواستگار نق‌نق می‌کنید یا هنگام صحبت کردن در مورد خواستگار! (البته احتمال میدم مورد اول باشه) اما به هر صورت هیچ‌کدام از این‌ دو، جایگاهی برای نق‌نق کردن ندارن.
    یک مورد دیگه هم هست که فکر می‌کنم بهتره خیلی روش فکر کنین. جذابیت اولیه دقیقا چه چیزی هستش؟ اگه منظورتون زیبایی در ظاهر خواستگار بوده که خوب فکر نمی‌کنم بعد از مدتی این جذابیت ظاهری از بین رفته باشه. اما اگه جذابیتی که میگین، جذابیت رابطه باشه ( باور کنید با نوع نوشتار شما، این نتیجه محتمل‌تر هستش. ) باید تجدید نظر اساسی در مورد نحوه‌ی رابطه‌هاتون بکنید. چون به نظر می‌رسه که از رابطه‌ی شناختیِ مطلق، منحرف شده باشه.

    به خودم میگم اَه دیگه بسه..چقدر من و این ادم با هم باشیم...
    بهار خانوم، پیش‌زمینه‌ی ذهنی شما از ارتباط با پسر، رابطه‌ی کوتاه‌مدته. آیا در گذشته رابطه‌های دوستی داشتین؟ زیاد؟

    -----
    بگذارین حدسی بزنم، آیا روند روابط شناختی شما، به صورت غیرسنتی هست؟ منظورم از خواستگاری غیر سنتی، اینه که قبل از یک یا چند جلسه‌‌ی رسمی همراه با خانواده‌ها، مدتی با خواستگار، رابطه‌ی شناختی برقرار می‌کنید؟

    اگه روابطتون به صورت غیرسنتی هست، شاید دلیل عمده‌ی شرایط الان باشه. مدیریتِ رابطه‌یِ شناختیِ غیرسنتی، نسبت به رابطه‌یِ شناختیِ سنتی واقعا سخت و دشواره. و خیلی از اوقات ممکنه از مسیر اصلی منحرف بشه. سعی کنین رابطه‌ی شناختیو از طریق سنتی جلو ببرین. رابطه‌ی سنتی، به طور کلی احساس مسئولیت در ارتباط با تصمیم‌گرفتنو افزایش میده که این باعثِ توجه بیشتر شما به اخلاق و روحیات خواستگار میشه (‌شناخت بهتر). و همچنین با همراهی خانواده‌ها، هم از انحرافِ رابطه جلوگیری میشه و هم ذهنِ شما، جدیتِ مسئله (انتخاب برای یک عمر) رو بیشتر درک می‌کنه و در نتیجه پیش‌زمینه‌ی رابطه‌ی کوتاه‌مدت در ذهنتون کمرنگ‌تر میشه.


  4. 5 کاربر از پست مفید مسافر زمان تشکرکرده اند .

    مسافر زمان (جمعه 05 خرداد 91)

  5. #3
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 19 تیر 94 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-7-30
    نوشته ها
    1,886
    امتیاز
    17,095
    سطح
    83
    Points: 17,095, Level: 83
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 255
    Overall activity: 61.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    9,194

    تشکرشده 9,665 در 1,930 پست

    Rep Power
    214
    Array

    RE: تنوع طلبی در رابطه با پسرا یا رابطه مشکل داره؟باعث شده تو ازدواج دودل بشم.

    سلام اقای مسافر زمان

    آیا در گذشته رابطه‌های دوستی داشتین؟ زیاد؟
    باید اینو جواب بدم؟؟؟؟اره داشتم اما زیاد نبوده..اونموقع که جذابیت رابطه اول شاید برام بوده اما بعد ازگذشت یه زمان کوتاه زود تصمیم به کات میگرفتم.الان میدونم چون اون رابطه ها اساس درستی نداشتن ناخوداگاه ازطرف من پس زده میشدن.

    نه با خواستگارها شناخت غیر رسمی ندارم منظورم پنهانیه..اگه باشه خیلی کوتاهه اونم چون میخوام خودم اول بشناسمشون.
    روند خواستگاری برای من معمولا طولانیه یه جورایی تو خونواده ما خیلی کِش پیدا میکنه..گاهی زیاد از حد

    اما راستش این تاپیکو زدم چون یه نفر بهم گفت کسی هستم که تنوع طلبم و ممکنه بعد از مدتی از همسرم خسته بشم و دلم بخواد برم سراغِ ((اون میگفت یه مرد دیگه)) اما من میگم یه کار دیگه.چون میدونم اهل خیانت نیستم.یعنی میدونم اینجوری نیستم که شوهر کنم بعد برم با یکی دیگه.
    بهم میگفت سعی کنم بعد ازدواج هرچند وقت یه بار یه فاصله ای از هم بگیریم مثلا مسافرت تنهایی برم تا ازش زده نشم.
    یه نفر دیگه هم بهم همینو گفت از اونایی که یه مدت بعد ازدواج نق میزنی میگی نمیخوام بریم طلاق..یا بری با یکی دیگه
    حالا اینا برچه اساس بهم میگن!!
    خودم میدونم مثلا روند خواستگاریم که خیلی طولانی میشه خسته میشم و نق میزنم و به هم میزنم اما فکر نمیکنم در این حد باشم.اما چون چند نفر بهم اینو گفتن ترسیدم.خوب البته وقتی تصور میکنم هم چندان جذاب نیست من و شوهرم همیشه ور دل هم باشیم..یه وقتایی ادم دنیای مستقلی و مجردیش رو هم میخواد.
    شما هم اینطور فکر میکنید؟

    ضمنا بهم میگن خیلی واسه ازدواج دل دل میکنم..میگن نترس..اینو راست میگن.میترسم

    راستی اواتارتون خیلی قشنگه

    موفق باشید

  6. کاربر روبرو از پست مفید بهار.زندگی تشکرکرده است .

    بهار.زندگی (شنبه 06 خرداد 91)

  7. #4
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 08 خرداد 91 [ 10:07]
    تاریخ عضویت
    1391-2-16
    نوشته ها
    18
    امتیاز
    682
    سطح
    13
    Points: 682, Level: 13
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 18
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    3

    تشکرشده 3 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تنوع طلبی در رابطه با پسرا یا رابطه مشکل داره؟باعث شده تو ازدواج دودل بشم.

    نقل قول نوشته اصلی توسط بهار66
    سلام اقای مسافر زمان

    آیا در گذشته رابطه‌های دوستی داشتین؟ زیاد؟
    باید اینو جواب بدم؟؟؟؟اره داشتم اما زیاد نبوده..اونموقع که جذابیت رابطه اول شاید برام بوده اما بعد ازگذشت یه زمان کوتاه زود تصمیم به کات میگرفتم.الان میدونم چون اون رابطه ها اساس درستی نداشتن ناخوداگاه ازطرف من پس زده میشدن.

    نه با خواستگارها شناخت غیر رسمی ندارم منظورم پنهانیه..اگه باشه خیلی کوتاهه اونم چون میخوام خودم اول بشناسمشون.
    روند خواستگاری برای من معمولا طولانیه یه جورایی تو خونواده ما خیلی کِش پیدا میکنه..گاهی زیاد از حد

    اما راستش این تاپیکو زدم چون یه نفر بهم گفت کسی هستم که تنوع طلبم و ممکنه بعد از مدتی از همسرم خسته بشم و دلم بخواد برم سراغِ ((اون میگفت یه مرد دیگه)) اما من میگم یه کار دیگه.چون میدونم اهل خیانت نیستم.یعنی میدونم اینجوری نیستم که شوهر کنم بعد برم با یکی دیگه.
    بهم میگفت سعی کنم بعد ازدواج هرچند وقت یه بار یه فاصله ای از هم بگیریم مثلا مسافرت تنهایی برم تا ازش زده نشم.
    یه نفر دیگه هم بهم همینو گفت از اونایی که یه مدت بعد ازدواج نق میزنی میگی نمیخوام بریم طلاق..یا بری با یکی دیگه
    حالا اینا برچه اساس بهم میگن!!
    خودم میدونم مثلا روند خواستگاریم که خیلی طولانی میشه خسته میشم و نق میزنم و به هم میزنم اما فکر نمیکنم در این حد باشم.اما چون چند نفر بهم اینو گفتن ترسیدم.خوب البته وقتی تصور میکنم هم چندان جذاب نیست من و شوهرم همیشه ور دل هم باشیم..یه وقتایی ادم دنیای مستقلی و مجردیش رو هم میخواد.
    شما هم اینطور فکر میکنید؟

    ضمنا بهم میگن خیلی واسه ازدواج دل دل میکنم..میگن نترس..اینو راست میگن.میترسم

    راستی اواتارتون خیلی قشنگه

    موفق باشید
    بابا تو دیگه کی هستی
    ما همه جحوره اش رو دیدیم اما اینجوریش رو نه

  8. کاربر روبرو از پست مفید UUUU تشکرکرده است .

    UUUU (دوشنبه 08 خرداد 91)

  9. #5
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 18 شهریور 96 [ 20:04]
    تاریخ عضویت
    1389-12-04
    نوشته ها
    404
    امتیاز
    6,886
    سطح
    54
    Points: 6,886, Level: 54
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 64
    Overall activity: 12.0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    533

    تشکرشده 600 در 287 پست

    Rep Power
    57
    Array

    RE: تنوع طلبی در رابطه با پسرا یا رابطه مشکل داره؟باعث شده تو ازدواج دودل بشم.

    بهار66 عزیز
    من تصور میکنم مشکل از اینجا ناشی میشه که شما در انتخاب همسر دچار سردرگمی هستید چون نمی دونید چی می خواهید و معیارها و چهار چوبهای جزئی ویا شایدم کلی ندارید بنابر این با عده ی زیادی وارد رابطه شدید و میشید و بعد از مدت کوتاهی چون طرف نتونسته جذبتون بکنه تصمیم به ترک رابطه می گیرید.در صورتی که از اول مناسبتون نبوده.
    (متولد خرداد نیستید؟چون این مورد رو در خانمهای متولد خرداد زیاد دیدم!)

  10. 2 کاربر از پست مفید tamas تشکرکرده اند .

    tamas (شنبه 06 خرداد 91)

  11. #6
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 23 اسفند 92 [ 23:20]
    تاریخ عضویت
    1390-4-25
    نوشته ها
    643
    امتیاز
    4,583
    سطح
    43
    Points: 4,583, Level: 43
    Level completed: 17%, Points required for next Level: 167
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    2,779

    تشکرشده 2,844 در 585 پست

    Rep Power
    80
    Array

    RE: تنوع طلبی در رابطه با پسرا یا رابطه مشکل داره؟باعث شده تو ازدواج دودل بشم.

    بهار 66 عزيز...
    من فكر ميكنم بيش از همه نياز داري كه خودت رو بشناسي.ما اين جا معمولا توصيه ميكنيم طرف مقابلوبشناس اما اين موضوع هميشه با اين پيش فرض همراهه كه فرد حداقل تا حدودي مراحل خودشناسي رو طي كرده باشه.

    سوالاتي كه پرسيدي بيشتر ناشي از نوع طرز تفكرت نسبت به ازدواجه.اگر به ازدواج به شكل يك هدف(حتي مقطعي )نگاه بشه مسلما اين سوال كه پس از نيل به اين هدف اون وقت چي ميشه براي آدم پيش مياد.اين كه پس از رسيدن به ازدواج چه بر سر استقلال و تجرد وفضاي خصوصيش مياد!

    اما دوست خوبم...ازدواج تنها قسمتي از مسير پيشرفت انسان به سمت آدم شدنه!البته مسلمه كه بايد درش دقت نظر كافي به كار برد،با عقلانيت ومعيار جلو رفت ولي...اگر بهترين شخص دنيا (حالا از هر نظر كه فكر كني،زيبايي،كمالات،ثروت،تح صيلات و...)همسرت بشه تا ندوني از جون اين زندگي چي ميخاي، به قول خودت نق نق خواهي كرد وبهانه خواهي گرفت.

    پيش از اون كه به ازدواج وحتي ورود به يك رابطه جديد فكر كني به اين سوال فكر كن وسعي كن كه براش جواب مناسبي پيدا كرده باشي كه:آيا خودت رو به درستي ميشناسي ومعنا ومفهومي براي زندگيت پيدا كردي؟

    موفق باشي

  12. 8 کاربر از پست مفید یک زن امیدوار تشکرکرده اند .

    یک زن امیدوار (شنبه 06 خرداد 91)

  13. #7
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 22 تیر 95 [ 16:53]
    تاریخ عضویت
    1390-8-28
    نوشته ها
    744
    امتیاز
    8,604
    سطح
    62
    Points: 8,604, Level: 62
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 146
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,594

    تشکرشده 1,946 در 612 پست

    Rep Power
    90
    Array

    RE: تنوع طلبی در رابطه با پسرا یا رابطه مشکل داره؟باعث شده تو ازدواج دودل بشم.

    جواب سوالت با توجه به تجربه خودم در یک کلمه
    بله
    اگه تنوع طلبیتو الان کنترل نکنی
    بعد نامزدی عقد ازدواج و...
    بعد یه مدت طرف دلتو میزنه هر چقدرم خوب باشه همه چیش باز ایراد پیدا میکنی تو یه چیزیش
    پس اول خودتو معیارهاتو اهدافتو بشناس
    بعد وارد رابطه شو




  14. کاربر روبرو از پست مفید جوانه؟؟؟ تشکرکرده است .

    جوانه؟؟؟ (شنبه 06 خرداد 91)

  15. #8
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 12 آبان 91 [ 04:09]
    تاریخ عضویت
    1391-3-02
    نوشته ها
    59
    امتیاز
    665
    سطح
    13
    Points: 665, Level: 13
    Level completed: 30%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    149

    تشکرشده 149 در 41 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تنوع طلبی در رابطه با پسرا یا رابطه مشکل داره؟باعث شده تو ازدواج دودل بشم.

    بهار خانوم متولد بهمن ماه نیستی شما؟!

    جواب "من" هم این که:
    توقعت از طرف مقابلت بیش از حدددددددددددددددددد زیاده،
    برای همین زود دلزده میشی

    پیوست:
    در این پست من هیچ کلمه بدی به کار نرفته است.

  16. کاربر روبرو از پست مفید گوشت تلخ تشکرکرده است .

    گوشت تلخ (شنبه 06 خرداد 91)

  17. #9
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: تنوع طلبی در رابطه با پسرا یا رابطه مشکل داره؟باعث شده تو ازدواج دودل بشم.

    بهار جان

    محتوایی شو

    به زندگی و مسائل عمیقتر و محتوایی نگاه کن .

    بیشتر در چنبره هیجان هستی لذا هرچیزی که جذبت می کند با انرژی طرفش میری و بعد از مدتی دیگه چنگی به دل نمیزنه چون هیجانی برات درش نیست ، این یعنی احساس محور هستی ( هیجان مداری )


    .

  18. 10 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (شنبه 06 خرداد 91)

  19. #10
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 26 مهر 97 [ 09:20]
    تاریخ عضویت
    1390-5-27
    نوشته ها
    1,398
    امتیاز
    13,057
    سطح
    74
    Points: 13,057, Level: 74
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 193
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Social1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    8,610

    تشکرشده 8,998 در 1,493 پست

    Rep Power
    157
    Array

    RE: تنوع طلبی در رابطه با پسرا یا رابطه مشکل داره؟باعث شده تو ازدواج دودل بشم.

    سلام بهار

    متولد خردادی؟

    چقدر سوالت شبیه سوال خواهر منه وقتی همسن تو بود!

    24 سالش که بود همه خواستگاراش دلش رو می زدن و می گفت می ترسم بعدا همسرم دلم رو بزنه همه بهش

    میگفتن تو ثبات نداری و تنوع طلبی اما من اینو قبول نداشتم چون دختر بسیار خوب ، ماخوذ به حیا و پاکی بوده و

    هست! من بهش می گفتم تو هنوز به بلوغ فکری و شناخت کامل خودت نرسیدی و خودت دقیق نمیدونی چی می خوای

    به خاطر همین سرگشتگی نمیدونی مقصد دقیق کدومه و بعد یک مدت در اثر همین "سرگشتگی و ترس از آینده" همه

    انرژیت گرفته میشه و خسته می شی و همه چیز رو بهم میزنی!

    دقیقا هم همینطور شد بهار و حالا که خواهر من 31 ساله شده به دلیل همین نوع تفکرش به من میگه اشتباه کردم

    که به حرفات گوش نکردم و خودم رو خوب شناسایی نکردم و خیلی از موقعیت های خوب رو از دست دادم!

    و حالا توصیه من به تو بهار عزیزم

    خودت رو خوب بشناس و ببین منهای ظاهر چه چیزهایی برات مهمن؟

    آیا واقعا نیاز به ازدواج داری یا از دست حرف مردم و ترس از تنهایی میخوای ازدواج کنی؟

    هدفت رو از ازدواج مشخص کن و معیارهات رو محتوایی تر کن!

    مسئله بهار تنوع طلبی نیست! عدم شناخت صحیح بالغ و روحیات درونی خودش و خواسته هاشه!

    تو اگر خودت و خواسته هات رو خوب بشناسی صاف میری سر اصل مطلب...

    مشکل سرگشتگی و حیرانیه امروز تو هست...


    و البته یک توصیه مهم!

    تا به بلوغ فکری و اجتماعی و روحی و شناخت نسبی خودت در مقوله ازدواج نرسیدی ازدواج نکن!

    اما وقتی حس کردی اهدافت مشخصن و به یک شناخت و ثبات نسبی رسیدی بر اساس معیارهات دست به انتخاب

    بزن تا زندگی موفقی داشته باشی! البته این نتایج رو از ارتباطاتی که در محیط کار و با خانوادت داشتی این نتیجه رو

    گرفتم..

    پس به جای نگرانی روی شناخت خودت و روحیاتت و محتوای درونت عمیق و دقیق شو

    موفق باشی بهار



  20. 8 کاربر از پست مفید bahar.shadi تشکرکرده اند .

    bahar.shadi (چهارشنبه 17 آبان 91)


 
صفحه 1 از 3 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. علاقه ی شدید پسر به پسر از نوع دیوانه وارش
    توسط hadimoradi38 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 18 آبان 90, 10:09

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:35 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.