واقعاً از راهنمایی تون ممنونم کامروا عزیز. همین کار رو می کنم. به نظرم یه وقفه زمانی واقعا به خودم کمک میکنه که بفهمم درونم چی میگذره و چی می خوام. شاید اون هم تو این مدت این احساسات آتشینش فروکش کنه و منطقی تر بشه.
اما چه دلیلی برای این درخواست قطع موقت رابطمون بهش بگم؟ بهش بگم که احساساتم متزلزل شده و نمیدونم که هنوز می خوامش یا نه، به خاطر همین فرصت می خوام که فارغ از وابستگی احساسی بینمون به این مسئله فکر کنم و تصمیم بگیرم؟
ممکنه در مورد این سوالی که پرسیدم هم من رو راهنمایی کنید. مطرح کردن این قضیه کار درستی هست؟نوشته اصلی توسط hamideh123








علاقه مندی ها (Bookmarks)