به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 26

Threaded View

  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 03 مرداد 90 [ 08:25]
    تاریخ عضویت
    1386-9-07
    نوشته ها
    50
    امتیاز
    8,646
    سطح
    62
    Points: 8,646, Level: 62
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 104
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    56

    تشکرشده 59 در 29 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دختري ادعا مي كنه عاشق منه و به من وابسته شده ولي من نه چكار كنم؟

    سلام به همه دوستان و آقای حجتیان

    اولاً 2 تا گله دارم: اول از آقا سجاد که فرمودند دختر خوب تو این مملکت کم پیدا می شه. قابل ذکره که هر چقدر هم دختر خوب تو مملکت ما کم باشه از مملکت های دیگه خیلی خیلی بیشتر داریم. نمی دونم این مقیاس رو از کجا آوردید. بهتره بدونید دخترا و پسرا به یک اندازه نسبت به گذشته تغییر کردند. خوبه آدم هر چی رو برای خودش بد می دونه برای دیگران هم بد بدونه. هیچکس ذاتاً بد به دنیا نمیاد. شرایط تو خوب و بد بودن آدما خیلی تاثیر گذاره. اگه یه عده ای رفتارهای نابهنجار دارن دلیل داره. یا از بد روزگار تو خانواده بدی بزرگ شدن یا هر چیز دیگه ای ...

    گله دوم از آقای wem : دقیقاً این مطلب راجع به پسرا هم صدق می کنه. ببینید دخترا هر چقدر هم که بد بشن باز تو این قضیه خیلی از آقایون عقب ترن. مگه آقاپسرا به رابطه اولیشون پایبند هستن که از دخترا این توقع رو دارن. شاید یه دلیلش تلافی کردن رفتار طرف مقابل باشه. به هر حال دخترا و پسرا نیازهای یکسانی دارن با کمی تفاوت.
    این بحث حداقل برای من خیلی جای صحبت داره ولی متاسفانه وقت ندارم ادامه بدم.

    ما تو تالار جمع نشدیم که به جنسیت هم و شخصیت هم توهین کنیم. بهتره مشکلات رو حل کنیم و یا اگه نمی تونیم حل کنیم مرحمی رو درد دل دوستان بذاریم. نه اینکه به هم توهین کنیم.

    و اما نوبت می رسه به دوست تازه واردمون:
    به این که کی اشتباه کرده و تقصیر از کیه دیگه فکر نکنید. اگه حتی یک طرف هم به ازدواج تمایلی نداره دلیل نداره که برای دلسوزی به هم ادامه بدید. چون در آینده این دلسوزی از بین می ره و آدم واقعیتها رو می بینه. توصیم به هر دوی شما اینه که این رابطه رو قطع کنید. و اصلاً نگران سختی راهش نباشید. چون یه مدت دیگه عادی می شه. دقت کن می گم ((عادی می شه))، ((فراموش نمی شه)). آدما مگر زمان پیری آلزایمر بگیرن و یا به هر دلیلی دچار فراموشی بشن که اتفاقات مهم زندگیشون رو فراموش کنن، بهتره تصمیم عاقلانه و منطقی بگیرید که فرداروز به هزارو یک گرفتاری دچار نشید. جلوی ضرر رو هر وقت بگیرید منفعته:
    و یه جمله دیگه که حتماً شنیدید: (( با عشق زمان فراموش می شود و با زمان عشق))

    موفق باشید

  2. 6 کاربر از پست مفید تارا تشکرکرده اند .

    تارا (جمعه 24 خرداد 87)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:15 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.