سلام ممنون از یاسا و دوستان ..
خیلی خوشم اومد یه چیزی هم که بنظرم اومد براتون میگم:
میتونید یه اس ام اس بنویسید مثلا وقتی که همسری خونه نیس اینطور وانمود میکنید که اون اس رو برا کس دیگه نوشتید و در مورد همسرتون اظهار دلتنگی میکنید یا هر حرف دیگه ای که دوس دارید مثل " از وقتی نیس خیلی دلم براش تنگ شده یا واقعا اون برام مرد خوبیه........" و بعد اینو بفرستید به همسرتون وبعد بگین اااااااخ اشتبا فرستادم اون از خوشحالی فقط دو بال کم داره که پرواز کنه
فک کنم بهترین چیزی که برا ادما خوشحال کننده اس اون ابراز های غیر مستقیم (البته مستقیما بجاش) و یا پنهونی در حضور دیگران و مواقعی که دسترسی بهم نداریده.. من مجردم ولی اینا رو دیدم در اطرافیان..
دراخر اینکه بنظرم یه پیام کوتاه دل نوشته ی خودتون خیلللللللللللللللللللی باحالتر از حرف زدن رود روه.. اینم خوشحالیش وقتی به اوج میرسه که این پیام رو مواقعی که ازهم دلخورین(ایشالا که هیچ وخ نباشه) بش بدین اخ که چه حس خوبی بش میدین
شب ارزوها مبارررررررررررررررررررررر رررک
![]()








.. من مجردم ولی اینا رو دیدم در اطرافیان.. 
شب ارزوها مبارررررررررررررررررررررر رررک
پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)