سلام
دختر خانم شما دارای حس دخترانه هستید
عاشق کسی شده اید که یکبار هم همدیگر را ندیده اید پس چگونه عاشق شده اید
عشق از نگاه است و
اگر عکس دیدی شاید دورغ بوده
دخترها ساده اند امور ازدواج و نامزدی با پدر و مادر است
در اسلام
دختر مانند گوهری است که تمام امور ازدواج را واگذار به والدینش می کند و بعد تصمیم آنها و خودش همسری و شوهری را ایجاد می کند.
به نظر من پسرها موجوداتی پیچیده اند باید تحقیقات را بکسی محول کنید که خود تجربه دارد
خود را بیخود عاشق کسی نکنید
منطقی باشید زندگی خیلی کوتاهتر از اشتباهات ماست
برادرتان وم








علاقه مندی ها (Bookmarks)