به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 23
  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 08 خرداد 91 [ 20:38]
    تاریخ عضویت
    1391-2-19
    نوشته ها
    28
    امتیاز
    719
    سطح
    14
    Points: 719, Level: 14
    Level completed: 19%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    25

    تشکرشده 26 در 17 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دعوا با خانواده زنم بر سر توقعاتشون از من

    نمیدونم چرا احساس میکنم چاره ی کارت فقط یه چیزه محبت!!!!
    با محبت میتونی حس امینت رو به همسرت برگردونی و خانوادش رو راضی نگه داری...

  2. کاربر روبرو از پست مفید arch_girl87 تشکرکرده است .

    arch_girl87 (چهارشنبه 03 خرداد 91)

  3. #12
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 24 اردیبهشت 93 [ 08:47]
    تاریخ عضویت
    1390-11-15
    نوشته ها
    21
    امتیاز
    2,087
    سطح
    27
    Points: 2,087, Level: 27
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 63
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    4

    تشکرشده 5 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دعوا با خانواده زنم بر سر توقعاتشون از من

    نقل قول نوشته اصلی توسط kherse soorati
    چيكار مي خوا بكني؟؟؟؟؟
    چرا اينقدر ناشيانه و عجولانه تصميم مي گيري؟
    پس ديدي حدسم درست بود شما به خاطر تعصب رو پدر و ماردت از پدر زنت ناراحت شدي نه چيز ديگه اي!!!شما بعد از ازدواج 2 تا پدر داري 2 تا مادر
    اگر تو دوران مجرديت مادرت يه بدي پشت سر پدرت ميگفت مي رفتي بهش ميگفتي تا شر و دعوا راه بيافته؟؟؟؟ به فكر زندگيت باش نه اينكه فلاني چي گفت يا چي كار كرد
    بشين با محبت و منطقي با خانمت صحبت كن
    شما فکر میکنی با محبت و ارامش حرف نزدم ؟
    بخدا که هر روز که زنگ میزنه و دوباره حرف اینکه بریم دنبال خونه بگردیم رو میزنه برای اینکه نمیخواد اونجا که اجاره کردم بیاد ..بازم باهاش حرف میزنم و اون نمیخواد قبول کنه که گشتن زیادی برای خونه کار بیهوده و الکی هست.. نمیخواد قبول کنه که بهتر از این نصیبمون نمیشه...
    نمیخواد حرف حرف من بشه...در صورتی که 2 سال حرف اون بود و جایی بودیم که اون میگفت...
    ولی باور کنید من نمیخوام حرف حرف من باشه ..من واقعیت ها رو میبینم..
    در ضمن هرچقدر من تو همه موارد انعطاف بخرج بدم و بگم قبول حرف شما دیکه کمک مردانگی و اقتدار خودمو از دست میدم

  4. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 12 مرداد 91 [ 11:05]
    تاریخ عضویت
    1391-2-15
    نوشته ها
    85
    امتیاز
    870
    سطح
    15
    Points: 870, Level: 15
    Level completed: 70%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    107

    تشکرشده 108 در 56 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دعوا با خانواده زنم بر سر توقعاتشون از من

    سلام
    راستش من تصمیم گرفتم راجع به تاپیک کسی نظری ندم چون کارشناس نیستم و فقط کمی تجارب شخصی دارم ولی احساس کردم دارید اشتباه میکنید و ترجیح دادم نظرم رو بگم.خواستم بگم اگر نمیخواین برین پیش پدر خانمتون اشکال نداره ولی به هیچ عنوان به پدر مادرتون این حرفا رو منتقل نکنید(مطمئنا وضع خیلی خرابتر از این میشه)

    البته برخورد پدر خانمتان نپخته بوده ولی ظاهرا شما با یک خانواده متمکن که دخترشون رو تو ناز و نعمت بزرگ کردن وصلت کردید و مجبورید این مسایل رو بپذیرید و نباید سطح توقعات همسرتون رو با کسی که در شرایط پایین تری بزرگ شده و کم توقع تر هست مقایسه کنید.

    شاید از اول پدرتون اگه قول نمیدادن بهتر بود.

    راستی به نظرتون چطوره برید سر کار پدر خانمتون و دو نفری و مردانه باهاش صحبت کنید. بگید پدر مادرم یک عمر زحمتم رو کشیدن و شما زحمت همسرم رو کشیدین به شما و پدر مادر خودم احساس دین میکنم و یه مقدار شاید بیش از حد در موردتون حساسم.یه مقدار برام ناراحت کننده است که در موردشون اینجوری قضاوت بشه و به همین صورت هم تمایل ندارم کسی قضاوت نادرستی در مورد شما بکنه.علت عصبانی شدنم این بود و بابت اون معذرت میخوام من در هر صورت باید احترام شما رو نگه میداشتم حتی اگر بیشتر از این ناراحت میشدم.

    اینجوری هم میفهمن دیگه نباید پشت سر خانواده شما صحبت کنن و هم شاید روابط خوب بشه.

    البته این نظر من هست و شرایط خودتون رو و روحیات ایشون رو شما میدونید.

    به هر حال امیدوارم این موقعیت رو با موفقیت و بدون تنش سپری کنید.


  5. 2 کاربر از پست مفید Negin A تشکرکرده اند .

    Negin A (جمعه 03 شهریور 91)

  6. #14
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 24 اردیبهشت 93 [ 08:47]
    تاریخ عضویت
    1390-11-15
    نوشته ها
    21
    امتیاز
    2,087
    سطح
    27
    Points: 2,087, Level: 27
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 63
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    4

    تشکرشده 5 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دعوا با خانواده زنم بر سر توقعاتشون از من

    نقل قول نوشته اصلی توسط kherse soorati
    دوست عزيز سلام
    من نه رفتار شما و نه رفتار پدر خانمتان رو تاييد نمي كنيم
    شما ادعا ميكنيد از اينكه پدر زنتون تو كارتون دخالت مي كنند اون حركت رو انجام داديد در حالي كه اون طور كه از صحبتاتون پيداست تعصب روي پدر مادر خودتون باعث شد به پدر خانمتان بي احترامي كنيد اينجور مواقع بايد خودتون رو كنترل كنيد و رفتار بزرگ منشانه از خودتون نشان بديد چون فرداي روزگار همين اتفاق برا خانمتون با خونواده شما پيش مياد پس چه بهتر از الان برا خانمتون الگو باشيد و اينكه ميگيد مردم بعد از 50 سال صاحب خونه ميشند و اسب پيشكش.....اصلا درست نيست خودتون رو با كسي مقايسه كنيد و شما و خانوادتون قبل از ازدواج قول و قرارايي در مورد خونه و ....به خونواده همسرتون داديد به اين مي گن تعهد نه اسب پيشكش
    بله اگه بدون هيچ حرف و قولي قبل از ازدواج پدر شما بعد از ازدواجتون مي گفت مي خوام به پسرم خونه بدم(يعني يك هديه نه يك تعهد)اونوقت ميشد همون اسب پيشكش و مطمئن باشيد خونواده همسرتون هم ديگه نظر نمي دادند
    در مورده اسب پیشکشی خدمتون عرض کنم که.برای این گفتم چون دلیل دارم.
    دلیلم هم اینه که قرار نبوده پس از 2 سال زندگی برای من خونه بگیرند..که میفرمایند پول درست حسابی ندادند دستتون .. قرار بوده چند سال دیگه این کارو بکنند که الان با 200 پول پیش خرید کردند و 70 تومان هم خودم میدم..میشه 270 ..
    اینه که میگم زشت هست در مورده نحوه خرید و مقدارش حرف میزنند

  7. #15
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 04 شهریور 91 [ 19:12]
    تاریخ عضویت
    1390-9-27
    نوشته ها
    228
    امتیاز
    1,858
    سطح
    25
    Points: 1,858, Level: 25
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 42
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    514

    تشکرشده 500 در 163 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دعوا با خانواده زنم بر سر توقعاتشون از من

    خیلی دیگه داری مسایل رو بزرگ میکنی داداش.

    این همه مشکل که داری باهاش یه جورایی میجنگی .همش از اون شب شروع شد.

    مخالفتهای خانمتونم بنظر من بخاطر رفتار اون شبت بوده .

    پس تا بیشتر از این کش نگرفته برو پیش پدرخانمت. قراربود امشب بریا چیشد پس.

  8. #16
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 10 خرداد 91 [ 13:23]
    تاریخ عضویت
    1391-2-27
    نوشته ها
    80
    امتیاز
    904
    سطح
    16
    Points: 904, Level: 16
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 96
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    42

    تشکرشده 53 در 26 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دعوا با خانواده زنم بر سر توقعاتشون از من

    برادر گرامي
    خوب اگه صحبت قبل ازدواج فقط سر اين بوده كه پدر شما چند سال اينده براتون خونه ميخره كه با توجه به شخصيت پدر زنتون جالبه برام كه اصلا سوال نفرمودند چند سال ديگه؟؟؟ چه خونه اي؟
    خوب اين كه معلومه همه بعد از چند سال صاحب خونه ميشن يا با پول خودشون يا ارثيه پدري!!! بگذريم
    چيزي كه الان مهمه همسو سازي عقايد شما با خانمتون هست بدون نياز به اينكه از پدر خانمتون نظر بخواين يا ايشون بخوان دخالت كنند ولي احترامشون حتما حتما نگه داشته شه با خانمتون اينطور صحبت كنيد كه بهش بفهمونيد ايشون برا شما تو زندگيتون تو اولويت هستند و شما هم دوست داريد برا ايشون تو اولويت باشيد مطمئن باشيد وقتي با يه جعبه شيريني بريد خونه پدر خانمتون و ببهشون احترام بذاريد خانمتون خودشون هم متوجه مردانگي شما و هم علاقه شما مي شه ولي بعد از اينكه از اونجا اومديد بدون جبهه گيري در مقابل خونواده ها خيلي اروم و منطقي به خانمتون صحبت كنيد اگر هم ايشون ميگن خونه با پول شما تو فلان منطقه هست خوب چه اشكال داره بگيد بره بگرده پيا كنه و به شما خبر بده البته تاييد نمي كنم كه اگه خانمتون ميگن الا بلا نزديك خونه بابابم اينا شما هم بگيد چشم ولي به خانمتون طوري نشون بديد كه برا شما مهم نيست و 2 سال 5 سال ديگه تو فكر هستيد كه حتي از اينجا هم پاشيد و به فكر ترقي و پيشرفت هاي خيلي بيشتر از اين هستيد

  9. کاربر روبرو از پست مفید kherse soorati تشکرکرده است .

    kherse soorati (پنجشنبه 04 خرداد 91)

  10. #17
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 05 خرداد 91 [ 18:14]
    تاریخ عضویت
    1391-2-25
    نوشته ها
    2
    امتیاز
    567
    سطح
    11
    Points: 567, Level: 11
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 33
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    1
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    RE: دعوا با خانواده زنم بر سر توقعاتشون از من

    سلام
    عجب داره این زندگی هست یا بندگی ؟
    مگر دخترشون رو با شرط خونه دادن که حالا دارن شرط رو گوشزد میکنن؟
    نگذار در زندگی خصوصی شما دخالت کنن
    اگر حق مسکن با شماست پس اجازه دخالت ندین
    نگذارین از الان بخوان در زندگیتون سرک بکشن

  11. کاربر روبرو از پست مفید fatehnet تشکرکرده است .

    fatehnet (شنبه 06 خرداد 91)

  12. #18
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 19 تیر 94 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-7-30
    نوشته ها
    1,886
    امتیاز
    17,095
    سطح
    83
    Points: 17,095, Level: 83
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 255
    Overall activity: 61.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    9,194

    تشکرشده 9,665 در 1,930 پست

    Rep Power
    214
    Array

    RE: دعوا با خانواده زنم بر سر توقعاتشون از من

    سلام اقا مهرداد.به همدردی خوش اومدی

    الان چندتا مسئله با هم بوجود اومده که شما باید انقد ماهر باشی که بتونی اونا رو از هم جدا کنی و مهم ها رو توجه کنی و بقیه رو بریزی دور.

    1-شما میخواید خونتونو رو تغییر بدید و خونه جدید از خونه پدر خانومت کمی فاصله داره..به نظر من این موضوع به تو وهمسرت مربوطه یعنی نیاز نیست ازاول هر تصمیمی میگیرین به خونوادش گزارش بدین..این زندگی شماست و باید مستقل باشید.پس وقتی تصمیم قطعی گرفتین فقط در حد باخبر کردنشون باشه.

    2-همسرتون انگار هنوز به خونوادش وابسته است این براتون مشکل ساز میشه..حتما با هم به یه مشاور مراجعه کنید.همسرتون باید متوجه بشه خودش و شوهرش الویت دارن.

    3-بین تو و پدر خانومت بحث پیش اومده.خوب اینجا چون او بزرگتر هست شما باید عذر خواهی کنی.و به والدینت هم چیزی نمیگی تا موضوع کش پیدا نکنه.

    4-
    نمیخواد حرف حرف من بشه...در صورتی که 2 سال حرف اون بود و جایی بودیم که اون میگفت...
    لطفا این فضا رو تغییر بدید.شماها که با هم مسابقه نمیدید..باید همراهی و همدلیتون رو تقویت کنید

    در کل به نظر میاد مشکل بین شما و پدرخانومت چندان جدی نیست و با عذرخواهی وحرمت نگه داشتن رفع میشه..به نظر من مشکل اصلی شما و خانومت هستین که هنوز سر یه سری مسائل اساسی مثل مستقل بودن از خانواده ها و همراه بودن توافق ندارین.حتما حتما پیش مشاور برید.

    اگه مشکل بین شما و خانومت رفع بشه دیگه بحثی پیش نخواهد اومد که به خونواده او یا شما توهین بشه.

    موفق باشید

  13. کاربر روبرو از پست مفید بهار.زندگی تشکرکرده است .

    بهار.زندگی (شنبه 06 خرداد 91)

  14. #19
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 24 اردیبهشت 93 [ 08:47]
    تاریخ عضویت
    1390-11-15
    نوشته ها
    21
    امتیاز
    2,087
    سطح
    27
    Points: 2,087, Level: 27
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 63
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    4

    تشکرشده 5 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دعوا با خانواده زنم بر سر توقعاتشون از من

    من پنجشنبه شب رفتم به اتفاق خانمم و یه جعبه شیرینی به خونه پدر خانمم..
    اول که سلام و علیک و روبوسی کردیم و نشتیم و فضای سنگینی بود تا موقع رفتنمون..یعد شام هم من موقع رفتن گفتم شما رو مثل پدر و مادر خودم دوست دارم نمیخوام ناراحتیتون رو ببنیم و امید وارم دیگه از این اتفاقان نیفته.. و اومدیم بیرون.. من و خانمم توافق کردیم که بریم همون خونه ای که من اجاره کرده بودم و دیگه حرفی از اینکه : اون محله رو دوست ندارم و بیشتر بگردیم و اینها نباشه..
    حالا دیروز خالشون که ایشون هم دنبال خونه بودن برای ما باتوجه به اینکه ناراحتی های خانمم رو دیده بود 1 مورد خونه پیدا کرده و به خانمم معرفی کرد..دیروز خانمم زنگ زد که مورده خوبیه و یمقدار اجارش بالاتر از اون هست..که پدر و مادر خودم(خانمم) پیشنهاد دادن که اون مقدار اجاره بیشترشو به عهده میگیرن..
    جرا بعهده میگیرن دوستان ؟ برای اینکه نزدیک اونها باشیم و هم خودشون و دخترشون در راحتی خیال زندگی کنن.اخه چرا اینهمه خانمم باید بزاره خانوادش دخالت کنن .. من توقع داشتم همسرم میگفت ما خونه گرفتیم و نیازی به اونجا و پول شما نداریم... اخه فاصله تاکسی از جایی که من گرفتم تا خونه مادرش همش 15 دقیقه هست... خیلی خنده داره که همسرم میگه اگه بیاد اونجا دپرس میشه...چون اونجا رو دوست نداره...
    قابل توجه دوستان جایی که من اجاره کردم گیشا و جایی اونها میخواین شهرک یا سعادت ایاد

  15. کاربر روبرو از پست مفید mehrdad399 تشکرکرده است .

    mehrdad399 (جمعه 03 شهریور 91)

  16. #20
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 19 تیر 94 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-7-30
    نوشته ها
    1,886
    امتیاز
    17,095
    سطح
    83
    Points: 17,095, Level: 83
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 255
    Overall activity: 61.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    9,194

    تشکرشده 9,665 در 1,930 پست

    Rep Power
    214
    Array

    RE: دعوا با خانواده زنم بر سر توقعاتشون از من

    اقا مهرداد شما مطالبکه مینویسیم رو میخونی؟؟..باور کن ازسر تفریح نمینویسیم.بهتون چی گفتم؟؟؟؟

    گفتم شما باید این موضوع رو بصورت ریشه ای زیر نظر مشاور حل کنی و گرنه یه بار تو موضوع خونه و دفعه بعد سر یه موضوع دیگه خودشو نشون میده.

    به نظر من مشکل اصلی شما و خانومت هستین که هنوز سر یه سری مسائل اساسی مثل مستقل بودن از خانواده ها و همراه بودن توافق ندارین.حتما حتما پیش مشاور برید.
    اخه چرا اینهمه خانمم باید بزاره خانوادش دخالت کنن .. من توقع داشتم همسرم میگفت ما خونه گرفتیم و نیازی به اونجا و پول شما نداریم..
    عذر خواهیتون هم عالی بود.

    موفق باشید

  17. 2 کاربر از پست مفید بهار.زندگی تشکرکرده اند .

    بهار.زندگی (جمعه 03 شهریور 91)


 
صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. سردی نسبت به همدیگر و دعواهای گاه و بیگاه (آقای sci منو یادتون میاد؟؟)
    توسط رایحه عشق در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 21 خرداد 97, 04:15
  2. با کار اشتباهی که کردم چه کنم ؟ (دادن کادوی تولد به همکار خانم و عواقب آن)
    توسط مهدی سبز95 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: پنجشنبه 04 تیر 94, 16:03
  3. همه فامیل و خانواده شوهرم ااز ما توقعات بی جا دارند و دخالت میکنند و شوهرم هیچ کار جز دعوا با من نمیکند.
    توسط sidni در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: یکشنبه 04 خرداد 93, 23:48
  4. دعوا با خواهر شوهر به خاطر دخالت و توهین های بیش از حد اون به من
    توسط maria_smile در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: یکشنبه 12 خرداد 92, 20:36
  5. نامزدم و خواهرش دعواشون شد، اما خواهرش بی دلیل به من توهین کرد،حس بدی دارم ، چه کنم؟
    توسط sara1367 در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 40
    آخرين نوشته: جمعه 17 آذر 91, 23:40

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:13 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.