سلااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااام به همه وباتشکر از تسوکه... من تازه اومدم اینجا راهم منو کشوند به این پست.. مدتها بود که افسرد بودم چون خیلی وقت بود که ادم خوشبخت نمیدیدم ولی با خوندن مطالبتون به دنیا امیدوار شدم و به خدا نزدیکتر که عشق رو افرید
..تو این خوشبختیتون بجای ما مجرداهم کمی بیشتر خوشی کنید کمی بیشتر عاشق همسرتون وخدا باشید که اونو بهتون داده..هر وقت از هم دلگیر شدین یاد تنهایی کنین که چقدر بده.. در ضمن همتون خیلی باحالین مخصوصا اویژه و دل و پریماه و بقیه دوستان
الهی هر روز عاشقتر شین![]()







... من تازه اومدم اینجا راهم منو کشوند به این پست.. مدتها بود که افسرد بودم چون خیلی وقت بود که ادم خوشبخت نمیدیدم ولی با خوندن مطالبتون به دنیا امیدوار شدم و به خدا نزدیکتر که عشق رو افرید
پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)