خواهش میکنم سحر جان...امیدوارم مشکل هردومون حل بشه
این لینکارو دیدی؟
http://www.hamdardi.net/thread-7146.html
http://www.hamdardi.net/thread-8591.html
http://www.hamdardi.net/thread-20588-page-3.html
فکر کنم تو این تالار خودمون باید جوابای خودمونو بدیم!
گرچه واسه منی که هیچی از روانشناسی سر در نمی یاریم باید یه نفر بیاد و اینارو با شرایطم تطبیق بده اما فکر کنم دوستان اینجا با سکوتشون دارن مارو تشویق میکنن یه پا روانشناس شیم!!( که البته به نظر من بعضی وقتا کار اسیب زایی هست!) دیگه کم لطفیه دوستانه دیگه!!! کلا کرکره این قسمت تالارو بکشین تعطیل کنیم بره!!
البته ببخشید من همش طلبکارما!!!









علاقه مندی ها (Bookmarks)