ممنون از راهنماییتون.با نظرتون موافقم اگه همون موقع به خونوادم میگفتم الان اینقد نگران نبودم ولی خب حالا کار از کار گذشته.همیشه هم سعی کردم کاری نکنم که جلو روی بقیه شرمنده باشم واسه همینم میترسم طرف تو زندگیم مشگل ایجاد کنه وبعدش همه چی به هم بریزه.همه ی دوستامم میگن وقتی کاری نکردی چرا میترسی؟راستم میگن ولی من ترسم از اینه که واسه خواستگارم این موضوع قابل هضم نباشه و اینکه وقتی بعد از عقد بفهمه نتونه با موضوع کنار بیاد و همه چی به هم بریزه اونموقع دیگه واقعا آبرو ریزی میشه .:(
همه میدونید که اگه کاری کرده باشم خیلی راحت از طریق پزشک قانونی قابل تشخیصه،از اون نظر خیالم راحته.خواهشا فک نکنید چیکار کردم که اینطوری میترسم.









علاقه مندی ها (Bookmarks)