به نظرمن خیلی هم فکر خوبیه که با یک دختر دوست بشی که بعدا باهاش ازدواج کنی. البته اگه اونم همچین شعوری داشته باشه بعد چند سال ولت نکنه بمونی با دلتنگی.
نه سکه یه پولت نمی کنه. باهاش تنها که هست حرف بزن. جلو دوستاش نرو بگو می خوای دوست بشی. اگه ادم باشعوری باشه به نظر من هیچی مثل راستگویی نیست. بهش هر چی می خوای بگو. اینکه ازش خوشت اومده و می خوای باهاش دوست باشی که بعدها اگه بتونین و اخلاقاتون با هم مشکلی نداشته باشه ازدواج کنین. رابطه های دوستی و ازدواج اگه درست باشن و ادم های خوبی با هم برخورد کنن به نظر من هرچه زودتر شکل بگیره بهتره. دانشگاه هم جای خوبیه و محیط خوبیه.
اگه خونواده ی بدی داری بهشون فکر نکن. این پست منو بخون. حوصله ندارم دوباره بنویسم:
پست 40
http://www.hamdardi.net/thread-21136-post-208555.html#pid208555
موفق باشی.








علاقه مندی ها (Bookmarks)