سلام. ترانه عزيز مي دونم كه چقدر دلت مي خواد بين خونواده ات با شوهرت صميميت به وجود بياد، ولي به نظر من زياد اصرار نكن كه به ديدن خونواده ات بره. تا حد ممكن هم اگه خودت مي توني نري ، نرو، درسته كه پدر و مادر براي آدم خيلي مهم هستن و هميشه ماها محتاجشون هستيم ولي اونا هيچوقت راضي نمي شن كه به خاطر اونا زندگي ماها به هم بپاشه.
بذار به عهده زمان، زمان خودش همه چيز رو حل مي كنه، يه روزي مياد كه شوهرت با مادرت درددل كنه.








علاقه مندی ها (Bookmarks)