سلام ممنون از لطف دوستان
ما تصمیم گرفتیم روابطمون رو چه حضوری چه با پیام کوتاه قطع کنیم .
فقط در مواقع لازم به همدیگه نامه بنویسیم(از طریق email)تا 6الی 7 ماه دیگه, و هردو تصمیم گرفتیم خودمونو آماده کنیم برای ازدواج رسمی
می خواستم بدونم دوستان نظری تو این زمینه ندارن؟
از لطف همه سپاسگزارم![]()











علاقه مندی ها (Bookmarks)