به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 8 نخستنخست 12345678 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 80
  1. #31
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 18 اردیبهشت 92 [ 12:06]
    تاریخ عضویت
    1390-9-10
    نوشته ها
    100
    امتیاز
    1,165
    سطح
    18
    Points: 1,165, Level: 18
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    438

    تشکرشده 462 در 89 پست

    Rep Power
    25
    Array

    RE: آيا طلاق بهترين راه حل براي من هست؟

    درسته عزیزم ، اسم من انگلیشه اسم شما فینگلیش

    درسته همسر شما 29 سال اینجور بزرگ شده و تغییر شخصیت واقعا سخته. اما اصلاح زندگی شما منوط به تغییرات هردوی شماست

    زمانی که همسرتون پیش قدم شد برای صحبت برای اینکه حس نکنه برچسب بیماری بهش خورده و وارد فاز دفاعی نشه اگر به شما گفت" مشکل از شماست و خودت باید درمان بشی"
    بگو: برای درمان من شما به عنوان همسر باید کنارم باشی. تو جلسات درمانی باید هردوباشیم
    شاید به این شکل غرورش کمی ارضا بشه و کم کم تو جلسات درمانی حاضر بشه و نفر سوم اشتباهاتش رو بهش بگه.

    دوست عزیز چیزی که مسلمه الان همسر شما اگر مستقیم بهش بگید تو مشکل داری برو درمان شو اصلا نمیپذیره.

    با ترفند باید راضی بشه.

    ضمنا اشتباهی که داشتید از برخورد فیزیکی همسرتون پیش مادرشوهر شکایت کردید....اخه دختر خوب ایشون مادرشه با حداقل شناختی که خودت هم داری باید بدونی طرف پسرش رو میگیره. ضمنا حریم زندگیتون هم از بین میره.

    تو این مدت کمی تمرکزتون رو روی خودتون بگذارید.

    جلسات مشاوره میرید الان خودتون ؟؟؟


  2. #32
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 27 مهر 91 [ 13:47]
    تاریخ عضویت
    1391-1-27
    نوشته ها
    86
    امتیاز
    1,188
    سطح
    18
    Points: 1,188, Level: 18
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    71

    تشکرشده 70 در 39 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آيا طلاق بهترين راه حل براي من هست؟

    مشكل من اينكه كه نفر سوم تو زندگي زناشويي هميشه مادرشوهرم بوده كه هميشه طرفدار پسرش بوده.
    بله ، من الان خودم تنهايي پيش روانشناس مي رم، ايشون فقط حرفام رو مي شنوه و فعلا راه حلي ارائه نداده.البته چون فقط يك جلسه 20 دقيقه اي باهاش داشتم.

  3. کاربر روبرو از پست مفید darya.f تشکرکرده است .

    darya.f (شنبه 30 اردیبهشت 91)

  4. #33
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 16 خرداد 91 [ 22:57]
    تاریخ عضویت
    1391-2-24
    نوشته ها
    15
    امتیاز
    636
    سطح
    12
    Points: 636, Level: 12
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 14
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    6

    تشکرشده 6 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آيا طلاق بهترين راه حل براي من هست؟

    سلام دریا.من واقعا متاسفم.پدر من از مادرم جدا شد.چون اون اواخر پدرم جلو ما زن میوورد خونه و حتی به زور با مادرم س... میکرد...یکسری اخلاقاش مثل بابامه...بنظر من جدایی بهترین راه...الآن زندگی خوبه و خیلی بهتر از قبله...بهترین تصمیم رو مادرم گرفت...مادرم غیابی طلاق گرفت و مهریه نگرفت...مادر منم خیلی تحمل کرد...ولی درست نشد.از هیچی نترس...ببین کیا اوضاعشون نزدیک به اوضاع شما بوده...ببین به چه نتیجه ای رسیدن...الآن چند سال از طلاق مادرم میگذره...همه چی بهتر ...از ...قبله...

  5. #34
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 27 مهر 91 [ 13:47]
    تاریخ عضویت
    1391-1-27
    نوشته ها
    86
    امتیاز
    1,188
    سطح
    18
    Points: 1,188, Level: 18
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    71

    تشکرشده 70 در 39 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آيا طلاق بهترين راه حل براي من هست؟

    الماس عزيز، ممنون از خوندن تاپيك و جوابي كه دادين .
    شوهر من هميشه ادعا مي كنه كه عاشقمه، ولي وقتي برادرش كه 5 سال از من كوچيكتره دست روم بلند كرد هيچي نگفت، ولي فكر نمي كنم جرات اينكه با زن ديگه اي رو باشه داشته باشه. كار شوهر من طوريكه مي تونه هر كاري بخواد انجام بده ولي من از اين لحاظا بهش اعتماد كامل دارم.
    من شايد طلاق بگيرم، ولي سر اين مساله نخواهد بود كه اون مثل پدر شما باشه.

  6. #35
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 16 خرداد 91 [ 22:57]
    تاریخ عضویت
    1391-2-24
    نوشته ها
    15
    امتیاز
    636
    سطح
    12
    Points: 636, Level: 12
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 14
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    6

    تشکرشده 6 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آيا طلاق بهترين راه حل براي من هست؟

    گفتم دریا جان...پدرم (بعضی)رفتارهای شوهر شما رو داشت...ولی خوب پدر من هم خوبیایی داشت...ولی بدیاش بسیار بیشتر از خوبیاش بود... .

  7. #36
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 27 مهر 91 [ 13:47]
    تاریخ عضویت
    1391-1-27
    نوشته ها
    86
    امتیاز
    1,188
    سطح
    18
    Points: 1,188, Level: 18
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    71

    تشکرشده 70 در 39 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آيا طلاق بهترين راه حل براي من هست؟

    سلا.
    دوستاي خوبم باز من دلم پر شده و احتياج به درددل دلرم.
    ديشب شوهرخاله شوهرم زنگ زده با بابام، مي گه من با فلاني(شوهرم ) حرف زدم، اينا مشكل اساسي ندارن، الانم مي رم عروسي، بعد از برگشتن دوباره باهاش حرف مي زنم.
    اين شوهر من تو خودش هيچ نقصي نمي بينه كه هيچي، همه رو مي ندازه گردن من.
    صبح بعد از نماز با قران استخاره كردم، برام بد اومد.
    خيلي از صبح دلم گرفته.

  8. #37
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 12 مهر 91 [ 15:21]
    تاریخ عضویت
    1390-11-01
    نوشته ها
    208
    امتیاز
    1,710
    سطح
    24
    Points: 1,710, Level: 24
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 90
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    194

    تشکرشده 194 در 102 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آيا طلاق بهترين راه حل براي من هست؟

    دریا جان من همیشه تاپیکتو پیگیر میکنم ولی چیزی به ذهنم نمیرسه که باید چیکار کرد فقط برات دعا میکنم، کاش این مردا درک میکردن نباید با صدای بلند و دست بزن روح و جسم لطیف زن رو شکنجه داد.
    عزیزم استخاره در چه مورد کردی که برات بد اومد؟؟
    برات دعا میکنم گلم که هرچی برات خیره همون پیش بیاد.

  9. کاربر روبرو از پست مفید پرستوی مهاجر تشکرکرده است .

    پرستوی مهاجر (چهارشنبه 27 اردیبهشت 91)

  10. #38
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    سه شنبه 28 فروردین 03 [ 01:56]
    تاریخ عضویت
    1390-10-11
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    2,483
    امتیاز
    37,786
    سطح
    100
    Points: 37,786, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsRecommendation Second ClassVeteranOverdriveTagger Second Class
    تشکرها
    8,332

    تشکرشده 10,025 در 2,339 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    374
    Array

    RE: آيا طلاق بهترين راه حل براي من هست؟

    سلام دریا جان...استخاره برای چی؟؟؟

    چقد رخوبه که دریا جان تمام فامیل به دنبال اشتی دادن شما هستن....زمانیکه من با همسرم اختلاف داشتم خانواده همسرم نمیذاشتن کسی بفهمه و جلو جلو خودشون کارای طلاق توافق رو هم کرده بودن !

    مطمئن باش اینجوری خیلی زودتر مشکلت حل میشه

    چه چیزی رو انداخته گردن شما؟

    صبوری کن دریا جان...خدا با صابرینه...
    گاهی برای رشد کردن باید سختی کشید،گاهی برای فهمیدن باید شکست خورد،گاهی برای بدست آوردن باید از دست داد،چون برخی درسها در زندگی فقط از طریق رنج و محنت آموخته میشوند.


  11. 2 کاربر از پست مفید maryam123 تشکرکرده اند .

    maryam123 (چهارشنبه 27 اردیبهشت 91)

  12. #39
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 27 مهر 91 [ 13:47]
    تاریخ عضویت
    1391-1-27
    نوشته ها
    86
    امتیاز
    1,188
    سطح
    18
    Points: 1,188, Level: 18
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    71

    تشکرشده 70 در 39 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آيا طلاق بهترين راه حل براي من هست؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط maryam123
    سلام دریا جان...استخاره برای چی؟؟؟

    چقد رخوبه که دریا جان تمام فامیل به دنبال اشتی دادن شما هستن....زمانیکه من با همسرم اختلاف داشتم خانواده همسرم نمیذاشتن کسی بفهمه و جلو جلو خودشون کارای طلاق توافق رو هم کرده بودن !

    مطمئن باش اینجوری خیلی زودتر مشکلت حل میشه

    چه چیزی رو انداخته گردن شما؟

    صبوری کن دریا جان...خدا با صابرینه...
    سلام مريم جان.
    عزيزم اينكه شوهرخاله شوهرم آدم خوبي هست و مي خواد زودتر سر خونه زندگيمون برگرديم شكي نيست.ولي اينكه كل فاميل بفهمن ادم با شوهرش درگيره خيلي بده، مخصوصا كه با كار مادرشوهرم همهي فاميل ما از شوهرم بدشون مياد.
    عزيز دلم، من 2 هفته قهر كردم رفتم عين خيال خونواده شوهرم نبود، مخصوصا مادرشوهرم. هميشه مي گه بايد آدم درست فكر كنه ولي درست فكر كردن مگه به زمان هستش؟
    از اولين روزي كه مادرشوهرم اومد خاستگاريم ، تا روزي كه عقد كرديم درست 6 ماه اومدن و رفتن ، اونم مثلا 1 بار خودش اومد 1 ماه بعد پسرش رو آورد، 2 ماه بعد دوباره اومدن.
    روي هم رفته يه خانواده اي هستن كه 1 سال هم ازشون احوال پرسي نكني اونا قدم جلو نمي زارن.
    استخاره كردم براي اينكه آيا يه فرصت ديگه بهش بدم؟
    شوهر من كاش مي رفت كاراي طلاق رو انجام مي داد لااقل اون طوري آدم مي فهميد تكليفش رو مي دونه، اينا ميرن ميشنن كه يكي ديگه كاراشون رو انجام بده. در كل به نظرم شوهرم به زندگيش بي تفاوت هست.

  13. #40
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 18 اردیبهشت 92 [ 12:06]
    تاریخ عضویت
    1390-9-10
    نوشته ها
    100
    امتیاز
    1,165
    سطح
    18
    Points: 1,165, Level: 18
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    438

    تشکرشده 462 در 89 پست

    Rep Power
    25
    Array

    RE: آيا طلاق بهترين راه حل براي من هست؟

    دربا جان سلام

    واقعا درکت میکنم بلاتکلیفی خیلی ازار دهندست

    دوست عزیز اینکه اقوام به فکر شما هستم چیز بدی نیست .اما اینکه شوهر شما خودش رو پشت همه چیز پنهان کرده و افسار زندگیش رو به دست نداره چیز جالبی نیست.

    دریا جان من فکر میکنم تا زمانیکه همسر شما متوجه شده که شما به هرشکلی میخواید به اون زندگی برگردید خیالش راحته و اقدام جدی نمیکنه(به قولی میدونه همه جوره شما رو داره و 100 سال دیگه هم در خونتون قفل باشه دریا میمونه به انتظار)

    به نظرم این پیغام بردن از طرف اقوام برای خانواده شوهر رو کاملا قطع کنید. (ممکنه بگید خودشون نگران هستن و زحمت میکشن اما محترمانه بخواید که انجام ندن.)این باعث میشه خود همسرتون وقتی پیام رسون نداشته باشه خودش وارد عمل بشه. هرکس هم خواست برای شما پیغام بیاره محترمانه بگید: لطفا به شوهرم بگید حرفهاش رو خودش مستقیم به من بگه"


    شاید زمانش رسیده با یک مشاور حرفه ای مشورت جدی داشته باشید وبرنامه ریزی کنید. و طبق زمان بندی پیش برید. نمیدونم برای شما این زمان چقدره 2ماه -1سال -3 سال ولی خواهشا برنامه داشته باشید.

    این عمر شماست که داره تلف میشه و عمر زندگی مشترکتون.

  14. کاربر روبرو از پست مفید sea تشکرکرده است .

    sea (چهارشنبه 27 اردیبهشت 91)


 
صفحه 4 از 8 نخستنخست 12345678 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. چطور دو نام کاربری مشابه ممکن است؟!
    توسط هستی در انجمن پیشنهادات ،انتقادات و مشکلات تالار
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: سه شنبه 13 تیر 91, 16:24
  2. من نذاشتم یا خدا نخواست؟ درد های درونم رو چطور درمان کنم؟
    توسط sarshar در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: شنبه 05 فروردین 91, 00:41
  3. X:X اندازه قلب شما چقدر است؟
    توسط فرشته مهربان در انجمن خودآگاهی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: شنبه 29 بهمن 90, 17:12
  4. کمک کردن به دیگران وظیفه ی ماست؟!
    توسط چشم بارانی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: یکشنبه 21 آذر 89, 15:57

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:18 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.