مشكل من اينكه كه نفر سوم تو زندگي زناشويي هميشه مادرشوهرم بوده كه هميشه طرفدار پسرش بوده.
بله ، من الان خودم تنهايي پيش روانشناس مي رم، ايشون فقط حرفام رو مي شنوه و فعلا راه حلي ارائه نداده.البته چون فقط يك جلسه 20 دقيقه اي باهاش داشتم.
تشکرشده 70 در 39 پست
مشكل من اينكه كه نفر سوم تو زندگي زناشويي هميشه مادرشوهرم بوده كه هميشه طرفدار پسرش بوده.
بله ، من الان خودم تنهايي پيش روانشناس مي رم، ايشون فقط حرفام رو مي شنوه و فعلا راه حلي ارائه نداده.البته چون فقط يك جلسه 20 دقيقه اي باهاش داشتم.
darya.f (شنبه 30 اردیبهشت 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)