بهتر است علاقه را هم در نظر بگیرید البته بعضیا می گن علاقه بعدا به وجود میاد ولی به نظر من مهم اینه که علاقه رو در چی می بینی ؟
مثلا ملاکها و معیارهاتون مثل همه و این میشه علاقه
یا تفریحات و سرگرمی هاتون مثل همه و میشه علاقه
یا ظاهر براتون مهمه و براتون علاقه به وجود میاره
یا سطح فرهنگی و طبقاتی مهمه و باعث ایجاد علاقه میشه
.
.
.
.
دوست عزیز باید ببینی چه چیزی باعث علاقه ات میشه اگه در اوپیدا نمی کنی پس بهتره که به دنبال فردی که مورد علاقه ات می شود باشی.








علاقه مندی ها (Bookmarks)