به نظر من اصلاً اصلاً اصلاً همچین کاری نکنی...شما با اون اقا سه جلسه درس داشتی،پس اون اقا هم اسم و فامیل شما رو میدونه و هم ظاهرتو دیده.منظورم اینکه میشناسدت..پس اگه مجرد باشه و قصد ازدواج داشته باشه و شما رو هم برا ازدواجش در نظر گرفته باشه،قطعاً خودش میتونه اقدام کنه.....شما ایمیل به ایشون بزنی دو تا اتفاق بد شاید برات بیفته: 1-اینکه این اقا خدای نکرده شیطون بره تو جلدش و با اگاهی از این که شما بهش علاقه داری ازتون سو استفاده کنه چه احساسی چه..... 2-یا هم اینکه بهتون بگه که تمایلی به ازدواج با شما نداره که در این صورت چون شما پیشنهاد دادی و بعد هم جواب رد شنیدی ممکن یه خورده احساس تحقیر شده گی کنی که اصلا احساس خوبی نیست.........شما کاری نکن، بخواد خودش میتونه اقدام کنه ....سری که درد نمیکنه،دستمال نمیبندن......احساسی نشو ،جو گیر نشو،برای خودت توجیهات الکی نیار..عقل میگه ایمیل نزن.....یعنی من جای شما بودم اصلا همچین کاری نمیکردم....اصلا و ابدا...دیگه خود دانید....








علاقه مندی ها (Bookmarks)