RE: دلخوری های زناشویی و راه حل آن
چند روز پیش در اثز سهل انگاری من، دخترمون یکی از وسایل خیلی با ارزش و مهم همسرم رو شکست. من هم دیشب متوجه شدم و اول صبر کردم همسرم شامش رو خورد (گرسنه نباشه) و بعد موضوع رو بهش گفتم . همسرم خیلی ناراحت شد و داشت شروع می کرد به عصبانیت که سریع با حالت مظلومیت و لوسی گفتم لطفا بگو فدای سرتون (بهش احساس قدرت دادم تا از موضع قدرت ببخشه). و اونم یک لبخندی زد و گفت امیدوارم شرکتش بتونه درستش کنه. و دیگه دعوایی راه نیافتاد و توبیخی در کار نبود.
هر آنچه را برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند
و هر آنچه را برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند
علاقه مندی ها (Bookmarks)