فیلم عروسیت رو بزار یه جایی که نبینی
خاطرات خوشتون رو با هم مرور کن و به بدیهای روز عروسی فکر نکن
خدا رو شاکر باش تو مشکلی نداری
مطمئن باش همه ی عروس ها اگه بخوان نیمه ی خالی لیوان رو ببینن با دیدن فیلم عروسیشون یاد کمبودهایی که داشتن میفتن و گریه میکنن
با خودت فکر کن اگه همست به خاطر تو وارد مجلس میشد و چشمش به خانما با آرایشای جورواجور میخورد و گناه میکرد خوب بود ؟؟
اگه خط کشت خدا باشه هیچ وقت از این بابت ناراحت نمیشی.
من دلم میخواست روز عروسی همسرم وارد قسمت زنونه نشه اما با اصرار مادرشوهرم همسرم اومدن تو مجلس!!!!!
دقیقا بر عکس شما....
مطمئن باش از این بعد مشکلات بزرگتری خواهی داشت که کوچکترینش اینه که همسرت دوست نداره مراسمای بزن و برقصیه فامیلای شما بیاد و شما دلت میخواد با همسرت بری عروسی.....
اگه خدا میزانت باشه دقیقا میدونی اینجا باید چه کار کنی؟!!!!
راستی
هم دلیل رو میدونی هم نتیجه رو ..حنده داره اگه به رویت ادامه بدی؟
دلیل:خودخواهی نتیجه:خراب شدن زندگی خوبت








علاقه مندی ها (Bookmarks)