ممنونم
فكر ميكنم ترس از نبودن يه تكيه گاه تو اينده و شايد هم همون اعتياد باعث كشش جسمي من شده

از تنهايي و طرد شدن ميترسم و ذهنم ناخوداگاه جزيي ترين خوشي زندگيمو بزرگ و مهم كرده

سعي ميكنم از مشاور هم كمك بگيرم

احساس ميكنم اعتماد به نفسم كم شده

از پاسخهاتون ممنونم
اكه كسي راهنمايي ديگه اي هم داشت ازش ممنونم