ممنونم
فكر ميكنم ترس از نبودن يه تكيه گاه تو اينده و شايد هم همون اعتياد باعث كشش جسمي من شده
از تنهايي و طرد شدن ميترسم و ذهنم ناخوداگاه جزيي ترين خوشي زندگيمو بزرگ و مهم كرده
سعي ميكنم از مشاور هم كمك بگيرم
احساس ميكنم اعتماد به نفسم كم شده
از پاسخهاتون ممنونم
اكه كسي راهنمايي ديگه اي هم داشت ازش ممنونم









علاقه مندی ها (Bookmarks)