1- همسرت عجب آدم صاف و ساده ایه که همه چی رو بهت گفته - کاش نمیگفت مثل همه مردهای دیگه / آیا تو همه ی احساس های قبل از ازدواجت رو به همسرت میگی . گفتی؟؟؟ اگه بگی همسرت مثل تو خواهد شد .....
2- به این فکر کن که الان همسرت دو ساله هر شب با توئه و قراره تا آخر عمر همین طور باشه..
3- در نهایت که همسرت اصلا گناهکار باشه ...خدا هم گناهکار رو میبخشه ...سعی کن دلت دریا باشه. چه زن هایی که الان دارن با شوهرای خیانت کارشون زندگی میکنن و تغییرشون میدن .....برو خدا رو شکر کن گه این اتفاقات برای قبل ازدواجتون بوده ...و وجود شما باعث شده همسرتون تمام توجهش به شما باشه.
راستی خوردن دم کرده ی گیاه اسطخودوس رو به مدت 40 روز بهت پیشنهاد میکنم فوق العاده است . و تمام این افکار و حساسیت ها رو برات عادی میکنه . جدی میگم !! از عطاری بگیر و بخور و معجزشو ببین









علاقه مندی ها (Bookmarks)