نوشته اصلی توسط hooda
تشکرشده 26 در 17 پست
نوشته اصلی توسط hooda
arch_girl87 (چهارشنبه 20 اردیبهشت 91)
تشکرشده 14 در 13 پست
شوهرتون طلبه هست برین سر خونه زندگیتون میفهمین که چی میگم
اینقدر سرش شلوغ میشه اینقدر مردم بهش مراجعه میکنن که حد نداره
آدمی که این مشخصه ها رو داره نیازمند کمک بیش از حد شماست
معمولا خانواده ها از هم توقعاتی دارن ولی به قول معروف همه چیز که نباید ایده آل باشه آبجی
فکرت رو بده به چیزهای خوب به زندگی در کنارش
البته اگه من رو کسی میدونی که خیرخواهت هستم
همین که هیچ اعتراضی نمیکنه شک نکن که خیلی دوستت داره که کاستی هاتو به چشمش نمیاره
خوش به حالت
تشکرشده 26 در 17 پست
چه مشخصه ای داره که نیازمند کمکه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تا خدا چی بخواد.....
arch_girl87 (چهارشنبه 20 اردیبهشت 91)
تشکرشده 14 در 13 پست
مشخصه های یه طلبه
وقت کم
مشغله زیاد
رجوع زیاد مردم
توقع زیاد دور و اطرافیان
تا خدا چی بخواد یعنی چی ؟
hooda (چهارشنبه 20 اردیبهشت 91)
تشکرشده 26 در 17 پست
گفتم که کاری از دستم برنمیاد...
ببینم چی پیش میاد
قراره بابام باهاش صحبت کنه هر وقت زنگ زد؛ ببینم چی میگه و با چه لحنی جواب میده؛ بابام هم با چند نفر مشورت کرده و الان دیگه اصلا راضی نیست من برم شهر همسرم....
از اینکه وقتی این حرفا رو بهش میگم خیلی خونسرده عصبانی میشم؛ من شب و روزم گریه است اما اون.... انگار که نه خانی اومده نه خانی رفته
حتی باباش زنگ نمیزنه بگه تکلیف عروسیمون چی شده چقد عقب افتاده؛ بلاتکلیفی خیلی سخته؛
من دلم میخواست اینجا باشه و خودش حرف بزنه که معلومه نمیخواد با عنوان خودش بیاد؛ منم بیشتر از این نمیتونم اینجا باشم؛ فکر کنم همه ی حرفا رو هم گفتم؛ جالبه حتی از من نپرسید ایمیلت چی بود!!!!
عاشق همین سوتی های تابلوتم
arch_girl87 (چهارشنبه 20 اردیبهشت 91)
تشکرشده 14 در 13 پست
عاشق همین سوتی های تابلوتم ؟؟
زندگی خودته می خوای با ورود دیگرون خرابش کنی بسم الله
شما باید پا فشاری کنین توی ازدواجتون
من از شوهرتون خبر ندارم که بخوام در موردشون حرفی بزنم
ولی توصیه من این بود
فکر میکنم دوست ندارین من چیزی بگم
چشم چیزی نمیگم!
hooda (چهارشنبه 20 اردیبهشت 91)
تشکرشده 26 در 17 پست
میشه یه کوچولو هم که شده خودتو بذاری جای من؟
arch_girl87 (چهارشنبه 20 اردیبهشت 91)
تشکرشده 14 در 13 پست
جای شما چرا ؟
آیا شما مثل من اجازه دخالت هیچ کس توی زندگیتون رو نمیدین یا اینکه پشت سر خانوادتون پنهان میشین ؟
من شوهرمو خیلی خیلی دوست دارم من خودمو وقف شوهرم کردم
توی این دوره زمونه که بهش میگن آخر الزمان مگه شوهر خوب پیدا میشه ؟
من تمام توان و تلاشم رو گذاشتم روی زندگی مشترکمون که خدا هم گفته جهاد زن همینه
هر وقت شما تونستی این کارها رو بکنی و خودت خواستی شوهرت رو با همه حجمه ها و گفته های دیگرون اون جوری که هست بخوای میتونی از من توقع داشته باشی که من هم یه ذره جای شما خودم رو قرار بدم
تجربیات همین جوریبه دست نمیاد خودت باید در مورد زندگیت تلاش کنی خودت نه پدر نه مادر نه برادر و نه خواهر
خودت حلال مشکلاتی
شوهرت رو بچسب و تنهاش نگذار
وفتی پرده ها افتاد میفهمی که چقدر خوب کردی که پشتیبان شوهرت باشی
شما باید جوری باشی که اگر دنیا هم اومد در مورد شوهرت بد گفت باز هم خاطر خواهش باشی وگرنه با ذره ای شک باز همون آش و همون کاسه هست
در ضمن بدون هم من و هم شما زن هستیم باید مطیع شوهر باشیم نه اینکه مطیع پدر و مادر و.....
اینها وظیفه دینی هست نه اینکه من از خودم بگم
hooda (شنبه 23 اردیبهشت 91)
تشکرشده 30 در 18 پست
1- همسرت دروغگو نیست فقط کمی زیادی ملاحظه کاره و این مساله بعد ازدواج کم کم حل میشه اگه شما خیلی راخت چند بار باهاش موضوع رو مطرح کنی
2- بعضی ها واقعا ندارند .....
3- طلبه ها واقعا خوبن !!!! خدا رو شکر کن و بچگی نکن
4- قهر کردنش هم طبیعیه چون احساساتیه چون عاشقته چون توقعش از تو بیشتر از ایناست
ninanoori (شنبه 23 اردیبهشت 91)
تشکرشده 95 در 49 پست
arch girl عزيز سلام
عزيزم وقتي خانوم هدي تنها پاسخگوي شماست و مثل يه طلبه پر از آيه و حديث و آشنا به زندگي و شرايط اونهاست و يه روز قبل از شما عضو سايت شده. يكم با احتياط تمام مسايل رو بازگو كن. شايد .... نبايد به اين سرعت اعتماد كني. شايد با يه دروغ ديگه روبرويي.
يكم بيشتر دقت كن
موفق باشي.
گندمزار (چهارشنبه 03 خرداد 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)