سلام الو جان
دوستان خیلی خوب شمارو راهنمایی کردن و خوشحالم که کمکت کردن
همه چیزو گفتن ولی بزار منم به عنوان یه پسر و یه نظر شخصی یه چیزی رو بهت بگم شاید در آیندت بدرت بخوره
نمیخوام اولا جمع ببندم پس خودمو مثال میزنم
من به عنوان یه پسر وقتی با یه دختر رابطه دارم وقتی اون دختر چپ و راست زنگ میزنه و اس میده و یه جوری بهم میفهمونه که بهم وابسته شده و خیلی ازش دور میشم.همش به خودم میگم این دختر که به من وابسته شده تا این حد پس هرکاری کنم باهاش اشکال نداره میبخشتم
الو جان تو دختری هیچ وقت نباید یه کاری بکنی که اون پسر بفهمه چقدر بهش وابسته شدی.
آره اگه زود وابسته میشی و زود عاشقش میشی درست ولی کاری نکن که بفهمه بهش وابسته شدی
تو یه کلام حرفمو بگم باید ناز کنی نه ناز بکشی
میدونم که حالا همه بهم میگن ما داریمن یه کاری میکنیم که این دختر با کسی دیگه رابطه برقرار نکنه به این زودی و منم با حرفاشون کاملا موافقم ولی دوس داشتم این اینو بگم بهت و به نظر من تمام شکستات و جدایات واسه همین بوده![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)