من که اعتراف کردم که !:نوشته اصلی توسط deljoo_deltang
البته خودم رو مقصّر اصلی میدونم. مهمترین تقصیر من هم اینه که وقتی دیدم دلم به این وصلت نیست، جدی نگرفتم و جلو رفتم. کاری ندارم که الان دلیل جدا شدن یه چیز دیگه هست اما شاید اگه من واقعا دلم به این وصلت بود بیشتر تلاش میکردم که حفظش کنم.
راجب به خوب بودن :
راستش من اینا رو واسه دلداری خودم میگم. میخوام ناراحتی جدائی رو واسه خودم تسکین بدم. میگم پسر تو که هنوز ۲۵ سالته. وقت هست. دخترِ خوب هم هست. خدا بزرگه.
ولی دل آدم یه جوریه. وقتی یاد خاطرات گذشته میافته همش میگیره. اون موقعها که دل خودم جدائی میخواست واسعم سخت نبود اما وقتی که تصمیم به ادامه گرفتم و از طرف مقابلم جدایی مطرح شد سخت شد واسم.
خیلی وقتا میگم کاش زمان به عقب بر میگشت تا آدم میتونست بعضی اشتباهتشو جبران کنه. اما حیف.
یه مطلب دیگه هم تو این مدت که تو تالار بودم یاد گرفتم : انسان تا یه اشتباه رو خودش تجربه نکنه آدم نمیشه !
وقت ندارم اما دلم نمیاد و میخوام یه داستانی رو تعریف کنم که جالب بود:
یه روز یه بنده خدائی رفت به یه کارونسرا دید چند نفر عدم اونجا هستند و شب ها،های های گریه میکنند. دید که اونورِ کارونسرا یه باقی هست و خاصت بره اونجا. این چند تاا عدم جلوشو گرفتن و کلی بهش گفتند نرو نرو پشیمون میشی. ولی اون رفت ! وقتی رفت تو باغ لبه یه نهر آب نشست و یهو یه عقاب اومد بلندش کرد و برد یه جای انداخت که انگار بهشت بود. ملت اومدن و پادشاهشون شد و با ملکه ازدواج کرد. حتا از ملکه بچه دار هم شد و خیلی خوشبخت شده بود. ملکه همه جای قصر رو بهش نشون داده بود و گفت بود که همه جاا میتونی بری الا یه اتاق. هیچ وقت وارد اون اتاق نشی. اما چه کند انسان که حرف گوش نمیکنه ! آخر این یه روز رفت درِ اتاق رو باز کرد و دوباره یه عقاب اومد و برگردوندش سر جای اول ! اینم به جامعه اون چند تاا اضافه شد ! دلیل گریه اونا هم این بود که اونا هم دقیقا همین مسیر رو رفته بودن و همین حرف گوش نکردن رو تجربه کرده بودن و حسرت میخوردن و افسوس !
انسان همینه. اصلا حاضرت آدم میتونست اون همه میوه بخوره ولی راست رفت همونی رو خورد که خدا گفت نخور.
نمیخوام اشتباه هامو توجیه کنم. اما میخوام بگم که تا انسان تجربه نکنه یاد نمیگیره ! واسه همینه که واسه ما مهندسها میگن تجربه خیلی بهتر از تحصیلات دانشگهیه !
سرت رو درد آوردم. واسعم دعا کن. مرسی








علاقه مندی ها (Bookmarks)