به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 6 از 6 نخستنخست 123456
نمایش نتایج: از شماره 51 تا 52 , از مجموع 52
  1. #51
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 19 تیر 94 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-7-30
    نوشته ها
    1,886
    امتیاز
    17,095
    سطح
    83
    Points: 17,095, Level: 83
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 255
    Overall activity: 61.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    9,194

    تشکرشده 9,665 در 1,930 پست

    Rep Power
    214
    Array

    RE: وابستگی به پسرهایی با تیپ خاص ازدواجمو تحت تاثیر قرار داده

    گل بیرنگ جان سلام..ناراحتی نداره.توضیحات من

    1-نه واقعا برام شعار نیست..واقعا اخلاق برام مهمه..دلیل هم دارم..ببین من پدر و مادری دارم که خوش قیافه اند اما چه فایده فکر نکنم از این زندگی لذت زیادی برده باشن.
    تازه محیط و خونواده و اقوامی که من دارم اصلا سرزنش نمیکنن به قیافه اهمیت بدیم...خیلی از دخترامون قیافه براشون مهمه..اصلا اونی که من میگم شاید اصلا قشنگ نباشه بعد همه بهم بگن اخه تو که بهتری..اخه اون یکی که قشنگتره..اونوقت من نمیتونم توضیح بدم اینی که من میگم چه حسی داره بهم میده.
    (البته اومدم اینجا تا اون حس رو به چالش بکشم)

    2-الان باید تفاوت وابستگی و دلبستگی رو بگم؟؟؟
    وابستگی وقتیه که تو دیگه موجود مستقلی نیستی احساس میکنی حال خوبت کاملا وابسته به وجود موجودی به نام شوهره..نمیتونی بدون اون حال خوش داشته باشی..در واقع فقط اونه که بهت حال خوش میده..وقتی خیلی خیلی زیاد نگران میشی..وقتی با کوچکترین چیزی که از اونطرف ببینی که مخالف علایقته مخالف تصوراتته داغون میشی...وقتی محبتت خیلی زیاد میشه..به هر چیزی از اون طرف وابسته ای صداش تلفناش..اس ام اساش نگاش.

    دلبستگی یعنی تو اونو دوست داری..حالت خوبه و حال خوبتونو با هم شریک میشین..بهم محبت میکنین..عشق میورزین اما شخصیت مستقلتونو دارین..شما یه روزی عاشق همین شخصیت مستقل شدین پس چه نیازی هست اونو ازدست بدی..دلشوره های بیمورد وجود نداره..وقتی نیست میتونی خودتو سرحال نگه داری..انرژیت فول میشه و وقتی پیش همید همدیگه رو ازاین حال خوب بهره مند میکنین

    3-شاید وابسته بشم برای همین ازالان دارم تلاش میکنم زمینه های وابستگی رو تو وجودم تغییر بدم دیگه

    شرمنده طولانی شد.مجبور شدم توضیح بدم

    فرشته جان توضیحاتت رو برای توضیح چراییش فهمیدم اما بقیشو نفهمیدم.

    اون شناخت درمانی و مبتنی بر معنا گرایی اصلا نفهمیدم چه جوری؟؟عزیزم برای دانشجوی روانشناسی که نمیگی برای من داری میگی..ساده توضیح بده یعنی باید چیکار کنم؟؟

    و
    چطوری یادم بیاد اون قضیه کودکی رو؟؟اگه یادم اومد باید برم روانکاوی؟؟؟

    (من همیشه فکر میکنم این یه قیافه اشناست..یه چهره اشنا..ازخیلی سال پیش تو ذهنمه..یه تصویر دور
    فرشته وقتی میگی کودکی دلم میگیره..الان انگار یه اندوه بزرگ تو دلم نشسته..دلم میخواد گریه کنم)

    دلجو جان...
    من و خونوادم تو این قضیه ظاهر و رجحان این مدل قیافه به سایر شرایط توافق ندارم و خوب منطقا حرف اونو شاید درست باشه ولی برای من عین عذابه.من نمیتونم بهشون بعنوان دلیل این مدل قیافه رو بگم به جاش بهونه های دیگه میارم.همش حس میکنم این جفت من نیست.کسی که میخوام قراره بیاد.

    این یک سوال است. آیا خصوصیات باطنی و رفتاری این شخص برایت به اندازه کافی جذاب است ؟ و آیا ان خصوصیات رفتاری ای که معادل با خصوصیات ظاهری کرده بودی در این شخص وجود دارد؟
    نمیدونم...یه کم این خصوصیت ظاهری گیجم میکنه....بازم با قطعیت نمیتونم جواب بدم که حتما وجود داره فقطبصورت یه حس قویه،پس شاید وجود داشته باشه شاید هم نه.

    من تازه الان میفهمم چرا هیچ وقت نتونستم خودمو واسه ازدواج قانع کنم در حالی که شاید دیگه الان وقتش باشه...من رو یه چهره خاص که برام اشناست کلید کردم و به امید همچین تصویری دارم صبر میکنم..خدای مــــــــــــــــن



  2. #52
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: وابستگی به پسرهایی با تیپ خاص ازدواجمو تحت تاثیر قرار داده

    بهار جان

    تاپیک به حد استاندارد رسیده و باید گام به گام جلو بریم . بهتره یک تاپیک جدید برای بهره گیری از شناخت درمانی و معنا درمانی ایجاد کنی . تا در آن تاپیک به راهکارهای مربوطه بپردازیم و اینجوری هنت را در کنترل بگیری و ....


    خلاصه :

    قدم اول کار روی ذهن و تخیلت هست ، اگر با این اقدامات حل نشد باید فکر روانکاوی و بررسی کودکی باشی . که به کمک یک روانشناس مطمئن باید انجام بشه بطور حضوری .

    منتظر تاپیک جدیدت هستم . این تاپیک قفل می شود .



    .

  3. 3 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (پنجشنبه 21 اردیبهشت 91)


 
صفحه 6 از 6 نخستنخست 123456

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: پنجشنبه 22 آبان 93, 19:55
  2. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: شنبه 16 شهریور 92, 18:07
  3. پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 خرداد 92, 09:21
  4. وابستگی به پسرهایی با تیپ خاص ازدواجمو تحت تاثیر قرار داده(2)
    توسط بهار.زندگی در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: پنجشنبه 21 اردیبهشت 91, 17:58
  5. ۵ تیپ مردی که باید از آنها دوری کنید
    توسط بالهای صداقت در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: پنجشنبه 22 اردیبهشت 90, 10:15

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 14:14 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.