سلام مریم مقدس عزیز. من در جریان همه تایپیک هات هستم و اونارو دنبال میکنم. خانمی کم محلی به این آقایون بهترین روش هست، باید وقتی همسرت عصبانی میشه، تو به خودت مسلط باشی و آرامشتو حفظ کنی تا اون آروم بشه. وقتی توهم مقابله به مثل کنی ، اوضاع بدتر میشه و امکان داره تو هم از روعصبانیت یه سری حرفا رو بزنی و پرده حیا بین شما از بین بره و این خیلی بد هست.
عزیزم میدونم خیلی سخته که یه سری حرفها رو از نزدیکترین کسی که بهت هست رو بشنوی، و ما خانوما اخلاقی که داریم اینه که هیچوقت حرف سرد یادمون نمیره. ولی تو خودت میگی که همسرت وقتی آروم میشه ازت معذرت خواهی میکنه و پشیمون میشه، این خیلی خوبه... پس سعی کن قبول کنی که همسرت دوست داره ولی این اخلاق بدم داره.
این طوری آروم میشی مریم جان... منم همسرم (دوران عقدمون که بدتر بود) خیلی زود عصبانی میشه، ولی از بچه های تو تالار یاد گرفتم که باهاش با آرامش رفتار کنم،میتونم به جرات بگم شوهرم خداروشکر خیلی آرومتر شده، وقتی عصبانی میشه من میرم یه جای دیگه، زودم آروم میشه و پشیمون... (وقتی دعوامون میشد من میرفتم بعد از یه مدت منت کشی) اما الان آروم که میشه خودش مییاد سمتم، چون من باهاش اصلا دهن به دهن نمیشم دیگه... عزیزم رفتارت رو عوض کن ، اونم کم کم بهتر میشهههه.![]()
بهار جون من نظر خودمو فقط میگم: اصلا خوب نیست که همسرت رو با تن ندادن به روابط جنسی تنبیه کنی ، وقتی هم که انجام بدی در مقابلش ازش مبلغ بگیری...البته این نظر شخصیه منه عزیزم...
ببخشید یه کم طولانی شد...![]()





البته این نظر شخصیه منه عزیزم...
آخه همیشه مشاوره ها که درست نمیگن، من دقیقا مشکلات رفتاری همسرت رو نمیدونم، ولی این رو میدونم که اصلا درست نیست که درمقابل خواسته همسرت در این مورد کوتاهی کنی، در اصل این موضوع هست که شما رو به هم نزدیکتر میکنه و باعث وابستگیتون میشه( حالا فکر کن تو اونو بخوای از همسرت دریغ کنی) من کسی رومیشناسم که الان 10 ساله بنا به دلایلی(رفتارهای بد همسرش) از شوهرش جدا میخوابه، به خاطر بچه هاشون همدیگر رو تحمل کردن،الان هم عروس دارند و هم داماد، اما وقتی که پای صحبتش میشینیم، خیلی پشیمونهههه. میگه دیگه هیچ مهر ومحبتی بین اون وهمسرش نیست و مثل 2 تا آدم غریبه فقط با هم زندگی میکنند وهیچ وابستگیی ندارند. میگه کاش این پیشنهاد رو هیچوقت به شوهرم نمیدادم.
به نظر من این روش درست نیست خانمی... 
علاقه مندی ها (Bookmarks)