به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 4 نخستنخست 1234
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 39 , از مجموع 39
  1. #31
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 26 دی 91 [ 14:40]
    تاریخ عضویت
    1390-4-12
    نوشته ها
    39
    امتیاز
    1,468
    سطح
    21
    Points: 1,468, Level: 21
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 32
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    34

    تشکرشده 34 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دلم میخواد ولش کنم و برم .کاش وابسته نبودم

    سلام مریم مقدس عزیز. من در جریان همه تایپیک هات هستم و اونارو دنبال میکنم. خانمی کم محلی به این آقایون بهترین روش هست، باید وقتی همسرت عصبانی میشه، تو به خودت مسلط باشی و آرامشتو حفظ کنی تا اون آروم بشه. وقتی توهم مقابله به مثل کنی ، اوضاع بدتر میشه و امکان داره تو هم از روعصبانیت یه سری حرفا رو بزنی و پرده حیا بین شما از بین بره و این خیلی بد هست.

    عزیزم میدونم خیلی سخته که یه سری حرفها رو از نزدیکترین کسی که بهت هست رو بشنوی، و ما خانوما اخلاقی که داریم اینه که هیچوقت حرف سرد یادمون نمیره. ولی تو خودت میگی که همسرت وقتی آروم میشه ازت معذرت خواهی میکنه و پشیمون میشه، این خیلی خوبه... پس سعی کن قبول کنی که همسرت دوست داره ولی این اخلاق بدم داره.

    این طوری آروم میشی مریم جان... منم همسرم (دوران عقدمون که بدتر بود) خیلی زود عصبانی میشه، ولی از بچه های تو تالار یاد گرفتم که باهاش با آرامش رفتار کنم،میتونم به جرات بگم شوهرم خداروشکر خیلی آرومتر شده، وقتی عصبانی میشه من میرم یه جای دیگه، زودم آروم میشه و پشیمون... (وقتی دعوامون میشد من میرفتم بعد از یه مدت منت کشی) اما الان آروم که میشه خودش مییاد سمتم، چون من باهاش اصلا دهن به دهن نمیشم دیگه... عزیزم رفتارت رو عوض کن ، اونم کم کم بهتر میشهههه.

    بهار جون من نظر خودمو فقط میگم: اصلا خوب نیست که همسرت رو با تن ندادن به روابط جنسی تنبیه کنی ، وقتی هم که انجام بدی در مقابلش ازش مبلغ بگیری... البته این نظر شخصیه منه عزیزم...

    ببخشید یه کم طولانی شد...

  2. 3 کاربر از پست مفید mali.j.m تشکرکرده اند .

    mali.j.m (پنجشنبه 21 اردیبهشت 91)

  3. #32
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 31 اردیبهشت 95 [ 17:40]
    تاریخ عضویت
    1390-10-12
    نوشته ها
    11
    امتیاز
    3,456
    سطح
    36
    Points: 3,456, Level: 36
    Level completed: 71%, Points required for next Level: 44
    Overall activity: 20.0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    11

    تشکرشده 11 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دلم میخواد ولش کنم و برم .کاش وابسته نبودم

    سلام.
    نظر mali.j.m کاملا درسته. این خیلی تاثیر داره که وقتی شوهرت بیدلیل عصبانی میشه تو فقط آروم باشی و هیچی نگی. یه مدت که اینطور باشی معجزه میکنه... سعی کن تو مهربون و آروم باشی درست مثل اسمت.. مریم مقدس...

  4. کاربر روبرو از پست مفید hasati تشکرکرده است .

    hasati (چهارشنبه 20 اردیبهشت 91)

  5. #33
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 24 آبان 91 [ 13:04]
    تاریخ عضویت
    1390-7-27
    نوشته ها
    61
    امتیاز
    1,266
    سطح
    19
    Points: 1,266, Level: 19
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 34
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    22

    تشکرشده 22 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دلم میخواد ولش کنم و برم .کاش وابسته نبودم

    مشاوره اینو بهو گفت که وقتی بداخلاقی میکنه نذار بهت نزدیک بشه. گفت شوهر ت به رابطه ی جنسی اعتیاد داره و تو میتونی از این موضوع استفاده کنی.

  6. #34
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 26 دی 91 [ 14:40]
    تاریخ عضویت
    1390-4-12
    نوشته ها
    39
    امتیاز
    1,468
    سطح
    21
    Points: 1,468, Level: 21
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 32
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    34

    تشکرشده 34 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دلم میخواد ولش کنم و برم .کاش وابسته نبودم

    بهار عزیزم... آخه همیشه مشاوره ها که درست نمیگن، من دقیقا مشکلات رفتاری همسرت رو نمیدونم، ولی این رو میدونم که اصلا درست نیست که درمقابل خواسته همسرت در این مورد کوتاهی کنی، در اصل این موضوع هست که شما رو به هم نزدیکتر میکنه و باعث وابستگیتون میشه( حالا فکر کن تو اونو بخوای از همسرت دریغ کنی) من کسی رومیشناسم که الان 10 ساله بنا به دلایلی(رفتارهای بد همسرش) از شوهرش جدا میخوابه، به خاطر بچه هاشون همدیگر رو تحمل کردن،الان هم عروس دارند و هم داماد، اما وقتی که پای صحبتش میشینیم، خیلی پشیمونهههه. میگه دیگه هیچ مهر ومحبتی بین اون وهمسرش نیست و مثل 2 تا آدم غریبه فقط با هم زندگی میکنند وهیچ وابستگیی ندارند. میگه کاش این پیشنهاد رو هیچوقت به شوهرم نمیدادم. به نظر من این روش درست نیست خانمی...

  7. #35
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 24 آبان 91 [ 13:04]
    تاریخ عضویت
    1390-7-27
    نوشته ها
    61
    امتیاز
    1,266
    سطح
    19
    Points: 1,266, Level: 19
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 34
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    22

    تشکرشده 22 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دلم میخواد ولش کنم و برم .کاش وابسته نبودم

    mali.jm
    من منظورم اصلن این نیس که کلن تعطیلش کنم. آخه شما که نمیدونی ما کار هر روزمون آخه مگه یه آدمی چقد جون داره.تازه توقع داره کل خونه رو بشورمو و بسابم.تازه سر کارم میرم. حداقل چند روزم بتونم تعطیلش کنم خودش خیلیه. بعدشم شوهرم که به زور کار خودشو میکنه. آدم وقتی دلخور چجور تو بغل طرفش بخوابه. بنظرت این منصفانس عجب مردی بوده که تونسته تحمل کنه.

  8. #36
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 24 آبان 91 [ 13:04]
    تاریخ عضویت
    1390-7-27
    نوشته ها
    61
    امتیاز
    1,266
    سطح
    19
    Points: 1,266, Level: 19
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 34
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    22

    تشکرشده 22 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دلم میخواد ولش کنم و برم .کاش وابسته نبودم

    کجا رفتی خانمی؟ پس مشکلت چی شد؟

  9. #37
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 09 خرداد 91 [ 15:05]
    تاریخ عضویت
    1390-7-23
    نوشته ها
    7
    امتیاز
    1,001
    سطح
    17
    Points: 1,001, Level: 17
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 99
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    8

    تشکرشده 8 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دلم میخواد ولش کنم و برم .کاش وابسته نبودم

    به نظرمن مشاوره راه حل مشکل شماست.البته حضوری.مشاوره قبل ازازدواج هم کمک میکنه که اینطورمشکلات پیش نیادولی عیبی نداره دیرنشده الان هم میتونیدبه مشاوره مراجعه کنید وخوشبخت باشید.

  10. #38
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 تیر 91 [ 18:24]
    تاریخ عضویت
    1388-11-09
    نوشته ها
    198
    امتیاز
    3,644
    سطح
    37
    Points: 3,644, Level: 37
    Level completed: 96%, Points required for next Level: 6
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    472

    تشکرشده 490 در 114 پست

    Rep Power
    36
    Array

    RE: دلم میخواد ولش کنم و برم .کاش وابسته نبودم

    بهارجان اوضاع بد نیست گرچه کنار اومدم با یه سری ایرادگیریها و غر غر هاش
    زیاد اهمیت نمیدم
    بشینم غصه بخورم فایده نداره







































  11. #39
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 24 آبان 91 [ 13:04]
    تاریخ عضویت
    1390-7-27
    نوشته ها
    61
    امتیاز
    1,266
    سطح
    19
    Points: 1,266, Level: 19
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 34
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    22

    تشکرشده 22 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دلم میخواد ولش کنم و برم .کاش وابسته نبودم

    سلام . مریم مقدس من یه روز بهت قول دادم همیشه همراهت باشم. اما از بس داستانهایی شبیه به داستان زندگی خودمون خوندم کلا اصن یادم رفت. شما کدومش بودی. الانم فقط اومدم بگم که کنارت هستم و باهات همدردی میکنم. وگرنه اگه راه حلی سراغ داشتم واسه زندگی خودم عملیش میکردم. میدونی چیه ؟ مریم جون بعضی وقتا ادم احساس میکنه به همدلی نیاز داره. و میبینه که خودش تنها نیس. من رو حرفم هستم تا وقتی تایپیک بزنی من هستم و برات مینویسم. میدونم نمیتونم مشکلتو حل کنم. اخه خیلی پیچیده تر از این حرفاس. اما امیداورم منو و تو یاد بگیریم چجوری با شوهرامون برخورد کنیم؟ من که خیلی تو این موضوع مشکل دارم. یه کتاب مشاوره بهم معرفی کرد دارم میخونم شما هم بخون شاید بدردت بخوره"5زبان عشق از گری چاپمن" فعلا بای.


 
صفحه 4 از 4 نخستنخست 1234

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:22 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.