من 30 سالمه و نگار 26 ساله . راستش چون انقدر خوندیم وشنیدیم که اختلافات اینچنینی منجر به شکست در ازدواج میشه میترسیدم میخواستم یه نظرسنجی کنم ببینم اصلا صلاح هست یا نه . حالا با نظرات دوستان به این نتیجه رسیدم که اول با خودش هم مشورت کنم اگر خودش هم علاقمند بود رفت و آمد خانوادگی داشته باشیم تا با خانواده هامون بیشتر آشنا شیم و بتونیم یه ذهنیتی از آینده و روابط آیندمون به دست بیاریم و از روانشناس هم همونطور که نازنین خانوم گفتن کمک بگیریم تا بقولی ریسک رو برامون برآورد کنه اگر که بالا بود که این قضیه رو فراموش میکنیم در غیر این صورت که یه شیرینی مهمون مایین
اینطوری خوبه دیگه نه؟
در واقع میخواستم اول تکلیف خودم رو با خودم روشن کنم اگر دیدم تو تصمیمم به یقین رسیدم بعد با نگار مطرح کنم آخه جالب نبود وقتی خودم شک دارم چیزی بهش بگم . برا همین اومدم اینجا از راهنمایی دوستان استفاده کنم و دیدم که باید با خودش راجع به این قضیه صحبت کنیم و سنگامونو وا بکنیم










علاقه مندی ها (Bookmarks)