ازدواج مجددتونو تبریک میگم
به نظر منم از بین ببریدشون.
به هیچکسم ندید بدون اطلاع دیگران از بین ببرید تا به شما نگن کاشکی به ما میدادیدش.یاد و خاطره دیگران هم توی دل آدمه نه به فیلم و عکس چون ممکنه همین مسئله خیلی زندگیتونو پیچیده کنه.
پس راحت ترین کار از بین بردنشونه![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)