من وقتی مشکل شما رو خوندم راستش خندم گرفتآخه ما هم یه همکار مرد داریم که اتفاقا یه پست خیلی بالا داره و خیلی کار درسته ولی این کارو می کنه. به شکلی که تو جلسات رسمی بعضی ها به زور تحمل می کنن و بعضی های دیگه از اتاق میزنن بیرون به بهانه تنفس! تا حالا هم کسی جرأت نکرده بهش تذکر بده . ولی همه به یه شکلی اعتراضشونو نشون میدن. مثلا پنجره رو باز می کنن و منشیه بخششون که خیلی پر روئه بلند بلند غر غر می کنه و غیر مستقیم اعتراض می کنه . ولی اون آقا راحته و به کار خودش ادامه میده! من اگه جای شما باشم این موضوع رو با شوخی بهش تذکر میدم و مثلا میپرسم شما مشکل گوارشی دارید؟ یا هر شکلی . چون اصلا نمیشه تحمل کرد این موضوعو. مثل این میمونه که شما رو با یه راسو تو یه اتاق تنها گذاشتن! اگر هم که گوش نکرد به رئیسم می گم.







آخه ما هم یه همکار مرد داریم که اتفاقا یه پست خیلی بالا داره و خیلی کار درسته ولی این کارو می کنه. به شکلی که تو جلسات رسمی بعضی ها به زور تحمل می کنن و بعضی های دیگه از اتاق میزنن بیرون به بهانه تنفس! تا حالا هم کسی جرأت نکرده بهش تذکر بده . ولی همه به یه شکلی اعتراضشونو نشون میدن. مثلا پنجره رو باز می کنن و منشیه بخششون که خیلی پر روئه بلند بلند غر غر می کنه و غیر مستقیم اعتراض می کنه . ولی اون آقا راحته و به کار خودش ادامه میده! من اگه جای شما باشم این موضوع رو با شوخی بهش تذکر میدم و مثلا میپرسم شما مشکل گوارشی دارید؟ یا هر شکلی . چون اصلا نمیشه تحمل کرد این موضوعو. مثل این میمونه که شما رو با یه راسو تو یه اتاق تنها گذاشتن! اگر هم که گوش نکرد به رئیسم می گم.

علاقه مندی ها (Bookmarks)