به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 3 نخستنخست 123
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 28 , از مجموع 28
  1. #21
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 24 اسفند 89 [ 13:36]
    تاریخ عضویت
    1389-11-24
    نوشته ها
    24
    امتیاز
    1,747
    سطح
    24
    Points: 1,747, Level: 24
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 53
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    8

    تشکرشده 8 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دارم طلاق می گیرم ......

    زمان ازدواج همش وعده داد که درسم رو می خونم میرم سربازی بعدش یه کار من هم به این امید قبول کردم گفتم ادمی دانشجو هست بیخود درس رو کنار نمیذاره حتما این کارارو میکنه فقط به من میگه ان شاالله حل میشه مگه با انشالا ماشالا گفتن مشکل آدم حل میشه آدم باید تلاش کنه کار کنه خدا هم با دیدن تلاشش بهش کمک میکنه راه رو براش باز میکنه همه شما میگین صبر کن تحمل کن من این همه صبر کردم بس نیست با همه چیزش کنار اومدم وقتایی شده بود که تا نصف شب کار میکرم میگفتم ایراد نداره فعلا داره درس می خونه بعد تموم شدن جبران میکنه هیچ انتظاری ازش نداشتم خانوادش یه قدم واسه زندگی ما ورنداشتن گفتم ایرادی نداره همه اینا یه روز تموم میشه و منم مثل بقیه آدما زندگیم نرمال میشه ولی همه اون فکرها برام رویا شد بعد مثل خوره افتاد به جونم که چرا بعد اینهمه تلاش من باز این زندگی به جایی نرسید شما فکر میکنید دلم میخواد طلاق بگیرم و بعد همه مردم با یه دید دیگ به من نگاه کنن وقتی زندگی ادمایی که اطرافم هستن رو میبینم از غصه میخوام بمیرم من هم مثل بقیه آرزو داشتم و تلاش هم کردم ولی یه دست صدا نداره و نخواهد داشت.

  2. #22
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 15 فروردین 90 [ 12:52]
    تاریخ عضویت
    1389-12-01
    نوشته ها
    14
    امتیاز
    1,566
    سطح
    22
    Points: 1,566, Level: 22
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 34
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    15

    تشکرشده 15 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دارم طلاق می گیرم ......

    سلام دوست عزیز
    امیدوارم حرفهای امروز من فایده ای برای شما داشته باشه چون نوشته بودید که امروز قرار هست که اقدام کنید. میخواستم بگم که من با نظر دوستان موافقم که شما به دلیل اینکه این آقای دوم در زندگی شما وجود دارند حتی نمیتونید به بهبود و ترمیم زندگیتون با همسر اولتون فکر کنید.میدونم اگر بهتون بگم روابطتون رو با آقای دوم قطع کنید این کار رو نمیکنید.ولی من واقعا برام جای تعجب داره که خانمی که انقدر قوی هستند که کاملا توانایی این رو داشتند که زندگیشون رو هندل کنند الان چه اتفاقی افتاده که خودشون نمخواهند که برای از دست نرفتن زندگیشون قدمی بردارن.
    عزیزم طلاق گرفتن خیلی آسون هست ولی آخرین راه هست مطمئن باش با اینکار زندگیت رو توی یک مرحله ای قرار میدی که برگشتی نیست توش.و تو دیگه اونی که قبلا بودی نیستی و دید مردم هم دید قبلی نیست این مسئله مسئله انکار ناپذیری هست و به تجربه ثابت شده.من اعتقاد دارم که شما میتونید به همسرتون فرصت بدین که بهتر بشه.وقتی که همسر شما آخرین تلاشهاشو هم کرده و برای اینکه بتونه کاری بکنه به شهر دیگه رفته و کاری رو شروع کرده مطمئنا برای سرگرمی نبوده که وگرنه همینجا میموند و هیچ اقدامی نمیکرد.مطمئنا الان اگر اون مخالفتی برای اینکه از هم جدا نشید نشون نمیده برای این هست که کاملا از خوشبخت کردن شما نا امید شده و شما با حرفهاتون این پیام رو براشون فرستادین که تو توانایی خوشبخت کردن و راضی نگه داشتن من رو نداری و این باعث شده که سر خورده بشه.به نظر من بهش فرصت بدین.
    در مورد جلسات مشاوره ای که رفتین هم صحبت کنید لطفا.آیا ایشون هم همراه شما بودن؟آیا راهکارهای مشاور رو بکار گرفتید(هر دوی شما)

  3. کاربر روبرو از پست مفید bita-rad تشکرکرده است .

    bita-rad (دوشنبه 09 اسفند 89)

  4. #23
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 24 اسفند 89 [ 13:36]
    تاریخ عضویت
    1389-11-24
    نوشته ها
    24
    امتیاز
    1,747
    سطح
    24
    Points: 1,747, Level: 24
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 53
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    8

    تشکرشده 8 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دارم طلاق می گیرم ......

    ترمیم این زندگی یعنی کوتاه اومدن و باز تلاش من وباز بی خیالی ایشون
    تنها رفتم مشاور و ایشون گفتن من نیازی به مشاوره ندارم من خودم همه چیزرو میدونم
    من یه مرد میخوام واسه زندگیم مردی که به خاطر من تلاش کنه نه که وعده بده و به جای تلاش بشینه مثل بچه ها تو خونه گیم بازی کنه یا از صبح تا شب بخوابه همین.

  5. #24
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 29 شهریور 96 [ 22:02]
    تاریخ عضویت
    1389-9-06
    نوشته ها
    1,077
    امتیاز
    14,205
    سطح
    77
    Points: 14,205, Level: 77
    Level completed: 39%, Points required for next Level: 245
    Overall activity: 1.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,300

    تشکرشده 3,560 در 934 پست

    Rep Power
    123
    Array

    RE: دارم طلاق می گیرم ......

    دوست خوب حالا دوستان نتونستن شما رو قانع کنن که یه فرصت دیگه به زندگیت بدی
    ولی من ازت میشه خواهش کنم درصورت طلاق حداقل تا یه سال به ازدواج مجدد فکر نکنی؟!

  6. #25
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 24 اسفند 89 [ 13:36]
    تاریخ عضویت
    1389-11-24
    نوشته ها
    24
    امتیاز
    1,747
    سطح
    24
    Points: 1,747, Level: 24
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 53
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    8

    تشکرشده 8 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من تنهای بی کس ......

    دوستان من دیروز طلاق گرفتم اصلا حال خوشی ندارم دارم از غصه میمیرم کسی نیست باهاش حرف بزنم خیلی تنهام اونقد میخوام حرف بزنم تا همه چیز از یادم بره ولی نه یه دوست دارم که دردل کنم ن خانواده ای که برم زیر پروبال اونا داغونم

  7. #26
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 18 اردیبهشت 92 [ 16:23]
    تاریخ عضویت
    1389-4-01
    نوشته ها
    697
    امتیاز
    4,956
    سطح
    45
    Points: 4,956, Level: 45
    Level completed: 3%, Points required for next Level: 194
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    2,162

    تشکرشده 2,174 در 573 پست

    Rep Power
    86
    Array

    RE: دارم طلاق می گیرم ......

    سلام
    ای وای........
    کاش کمی به حرف دوستان فکر می کردی. متاسفم که منم دیر اومدم. هر چند با چیزایی که از شما خوندم بعید م یدونم حرفام و گوش می کردی. شوهر شما حتی به همون شکل بیکار و ... برای شما حکم یک حامی داشت.
    بگذریم. دیگه اتفاقی که نباید میفتاد افتاد
    لطفا لااقل این کارا و رو انجام بده:
    1- به خانوادت اطلاع بده برو پیششون و بالاخره یه جوری ازشون محبت و درخواست کن پشتوانه بودن اونا برات لازمه.
    قطعا برخورد شما هم با اونا مطلوب نیست که اونا با شما راه نمیان. کمی باهاشون مهربون تر رفتار کن. ازشون بخواه که مشکلات شما رو درک کنن و باهات همدردی کنن.
    بهشون بگو بهشون نیاز داری نه یک بار نه 10 بار بارها و بارها برو خونشون و بگو. بذار اونا حامی تو باشن.
    2- فعلا حتی فکر اون اقا رو از سرت بیرون کن. ممکنه تنهاییت باعث بشه بیش از پیش به اون اقا رو بیاری و همین باعث مشکلات بعدیت بشه. اون اقا اگه خیلی تو رو بخواد تلاش لازم و انجام می ده. نخواه که تنهاییت و با اون اقا پر کنی.
    3- کارت و جدی تر ادامه بده کنارش اگه می تونی درس بخون و ورزش کن . بذار روحیت بهتر بشه.
    بازم تاکید می کنم حمایت خانوادت تو این شرایط از هر کس و ناکسی برات بهتره.

    موفق باشی

  8. #27
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 24 اسفند 89 [ 13:36]
    تاریخ عضویت
    1389-11-24
    نوشته ها
    24
    امتیاز
    1,747
    سطح
    24
    Points: 1,747, Level: 24
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 53
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    8

    تشکرشده 8 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من تنهای بی کس......

    sisiliعزیز به خدا من خیلی بهشون محبت میکنم شاید اون یکی برادر خواهرم با پدر مادرم بد رفتار کردن ولی من یادم نمی یاد که حتی با یه برخورد بد باهاشون حرف زده باشم من وقتی دانشجو بودم شاغل شدم اونم شغلی که کاملا مردانه بود تو یه محیط خشن که 12 باید سرپا وایمیستادم من تو دانشگاه جزو دانشجوهای ممتاز بودم سعی میکردم خوب درس بخونم تا از دانشگاه تخفیف بگیرم واسه شهریه من خیلی مراعات حال پدر مادرم رو کردم ولی اون یکیها اینطور نبودن بعد شاغل شدن یادم نمیاد ازشون درخواست کمک مالی کرده باشم ولی خیلی دوست داشتم با این تلاشی که من میکردم تنها انتظاری که داشتم این بود من رو ببینن مثل برادرام بهم ارزش قائل بشن ولی حیف ندیدن و من تنها موندم خیلی برام سخت بود تنها موندن من زیاد دوست ندارم یعنی اصلا ندارم وقتی ازدواج کردم فکر کرم همه چی درست میشه و شوهرم همه کس من میشه ولی حیف اونقد برام اتفاق افتاد که باز احساس تنهائی کردم و یه لحظه چشم باز کردم دیدم من جای مادر همسر رو گرفتم که هی بهش یاد میده که فلان کارو بکن یا نکن خیلی تلاش کردم که این زندگی درست بشه به خدا نخواستم با کوچکترین مشکل جا بزنم ولی دیدم نمیشه شوهر من فعلا تو دوران مجردی سیر میکنه و متاهل بودن براش مفهومی نداره به خانودم همه چیزرو گفتم میخواستم پشت من باشن بگن هر تصمیمی میگیری ما تنهات نمیذاریم ولی باز خودشون رو کنار کشیدن به خاطر آبروی خودشون به خاطر مردم به خاطر حرف مردم من براشون کم ارزشتر از فامیلشون بودم الان چطور برم پیششون وقتی میدونم باز من رو تنها میذارن اونا برای اینکه من براشون دردسر نشم من رو قبول نمیکنن
    و اون آقا من به اونم زیاد امیدوار نیستم با اینکه واقعا شرایط رو دیدم که الان باید 100درصد مطمئن باشم از ایشون ولی من آدمییم که تا رویایی واقعیت نپذیره من بهش دل نمیبندم
    من آدمایی رو میشناسم که بعد طلاق بی بندوباری رو انتخاب کردن ولی من حتی با شنیدن اونا تنم میلرزه من میخوام درست زندگی کنم نمیخوام هیچ لغزشی تو زندگی بعد این داشته باشم میخوام به چیزایی که نرسیدم برسم از جمله درس خوندن عشق من تحصیل کردن بود ولی نشد ولی باز اگه موقعیت پیش باید ادامه میدم
    برام دعا کنین

  9. 2 کاربر از پست مفید 6771363 تشکرکرده اند .

    6771363 (شنبه 14 اسفند 89)

  10. #28
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 اردیبهشت 91 [ 10:00]
    تاریخ عضویت
    1390-12-18
    نوشته ها
    4
    امتیاز
    724
    سطح
    14
    Points: 724, Level: 14
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 76
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دارم طلاق می گیرم ......

    سلام دوست عزیز در مورد شوهرتم مثل همین اقا که میخوای ازدواج کنی تحقیق کرده بودی؟متاسفانه تو کشور ما ازدواج دوم روبد میدونن پس خوب تحقیق کن.در مورد خونوادتم میتونم اینو بگم که گاهی بزرگای ما هم اشتباه میکنن اما امیدوارم به اشتباهشون پی ببرن.خدا رو داری پس نگو تنهام که خودش هم پشت و پناهته هم خودش راه خوشبختیتو نشونت میده.به همون خدا می سپارمت عزیزم


 
صفحه 3 از 3 نخستنخست 123

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:00 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.