سلام دوست عزیز در مورد شوهرتم مثل همین اقا که میخوای ازدواج کنی تحقیق کرده بودی؟متاسفانه تو کشور ما ازدواج دوم روبد میدونن پس خوب تحقیق کن.در مورد خونوادتم میتونم اینو بگم که گاهی بزرگای ما هم اشتباه میکنن اما امیدوارم به اشتباهشون پی ببرن.خدا رو داری پس نگو تنهام که خودش هم پشت و پناهته هم خودش راه خوشبختیتو نشونت میده.به همون خدا می سپارمت عزیزم