میگن یارو رفت ریشش رو بزنه، سیبلش رو هم گذاشت روش!
خودت یه راهی رو انتخاب کردی،اومدی اینجا در مورد اشکالش پاسخ بگیری پس به پاسخ های اعضاء توجه کن و یه جمعبندی داشته باش
این حال و احوالات در سن شما طبیعی است، و اگر هم از حالت نرمال خارج شود باید دنبال ریشه مشکل و رفع آن باشینوشته اصلی توسط کیارش۲
نیاز به جنس مخالف هم در این سن بسیار است، اما ربطی به گریه های بی دلیل و دلگیر بودن نداره
من حدود 9سال از شما سنم بالاتره، هر وقت که یک روز تعطیل داشته باشم و هیچ کار یا برنامه ای نداشته باشم و آس و پاس تو خیابون بچرخم، احساس داشتن یه همدم به شدت بهم فشار میاره، اما تا زمانی که کل وقتم درگیر کار و فعالیت های دیگری باشم ،ذهنم به هر طرف بره به اون طرف نمیره
پس مواظب باش از چاله نیافتی تو چاه








علاقه مندی ها (Bookmarks)