به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 5 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 50 , از مجموع 61
  1. #41
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 18 مرداد 91 [ 11:21]
    تاریخ عضویت
    1391-2-05
    نوشته ها
    23
    امتیاز
    759
    سطح
    14
    Points: 759, Level: 14
    Level completed: 59%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    40

    تشکرشده 40 در 16 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: می خوام زندگی کنم اما ... (به بهترین راه مردن فکر میکنم)

    سلام
    اعتراف می کنم حرفهایتان یه من ایمان ، روحیه، امید و آرامش می دهد. و از این بابت بسیار ممنونم
    ممنونم به خاطر اینکه مصرانه پیگیر این تایپک برای کمک به حل مشکلاتم هستید.
    مدتی است هر روز صبح که از خواب بیدار میشم با عجله به سراغ این تایپک میام تا ببینم پیشنهاد جدید شما برای در رفت از مشکلاتم چیست و هر روز امیدی تازه تر می گیرم
    بسیار بسیار متشکر

  2. 4 کاربر از پست مفید gham تشکرکرده اند .

    gham (شنبه 16 اردیبهشت 91)

  3. #42
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 10 خرداد 91 [ 12:06]
    تاریخ عضویت
    1391-2-16
    نوشته ها
    1
    امتیاز
    582
    سطح
    11
    Points: 582, Level: 11
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 18
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: می خوام زندگی کنم اما ... (به بهترین راه مردن فکر میکنم)

    با سلام وتشکر ازمطالب خواندنی و اموزنده
    من به یک مشاور با تجربه احتیاج دارم که بتونم مشکلاتم و باشون در میون بگذارم و بتونم با کمک ایشون حلشون کنم

  4. #43
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 31 تیر 92 [ 10:41]
    تاریخ عضویت
    1390-10-10
    نوشته ها
    205
    امتیاز
    2,107
    سطح
    27
    Points: 2,107, Level: 27
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 43
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    496

    تشکرشده 501 در 152 پست

    Rep Power
    35
    Array

    RE: می خوام زندگی کنم اما ... (به بهترین راه مردن فکر میکنم)

    شيداي عزيز

    اينجا نمي توني راهنمايي بگيري.
    برو توي تالار انجمن و موضوع مشكلت را پيدا كن و يك تاپيك جديد براي مشكلت باز كن.
    مشكلت را هم خيلي واضح بيان كن.

  5. 2 کاربر از پست مفید omid- zendegi تشکرکرده اند .

    omid- zendegi (شنبه 16 اردیبهشت 91)

  6. #44
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 18 مرداد 91 [ 11:21]
    تاریخ عضویت
    1391-2-05
    نوشته ها
    23
    امتیاز
    759
    سطح
    14
    Points: 759, Level: 14
    Level completed: 59%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    40

    تشکرشده 40 در 16 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: می خوام زندگی کنم اما ... (به بهترین راه مردن فکر میکنم)

    سلام
    میخوام با یه دید تازه همه چی رو از نو شروع کنم
    اهدافمو از نو بنویسم و مجدد همه چی رو بازسازی کنم
    اول از ذهنم که به همه چی بد بین شده
    اما نمیدونم چه جوری شروع کنم که دلسرد نشم نمیخوام یه مدت پر انرژی پیگیر بشم و بعده مدتی همه چی یادم بره
    تو این راه و طی چند روز خانم بهار 66 و بهار شادی خیلی کمک کردند اما مشکل اینجاست من اونقدر مشغله دارم که یادم میره میخواستم چیکار کنم یکی دو روز که اینجور شد دیگه حتی از فکر کردن به انچه می خواستم زده میشم
    حالا سوالم اینه که چه جوری پیش برم که همیشه آنچه هدفمه تو ذهنم مرور بشه ؟

  7. کاربر روبرو از پست مفید gham تشکرکرده است .

    gham (سه شنبه 19 اردیبهشت 91)

  8. #45
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 19 تیر 94 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-7-30
    نوشته ها
    1,886
    امتیاز
    17,095
    سطح
    83
    Points: 17,095, Level: 83
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 255
    Overall activity: 61.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    9,194

    تشکرشده 9,665 در 1,930 پست

    Rep Power
    214
    Array

    RE: می خوام زندگی کنم اما ... (به بهترین راه مردن فکر میکنم)

    وای اقای شادی کجایین؟
    خواستم پست بذارم گفتم حتما در حال فکر هستین..خوشحالم که دارین پیگیری میکنید.

    اول بگین از کارایی که گفتیم کدوماشو انجام دادین؟

    اقای شادی این کارا چیزی نیست که یه بار انجام بدیم و تموم بشه..ما هر روز و هر روز در معرض انرژیهای جدیدیم و باید مرتب خودمونو مورد بررسی قرار بدیم.
    اون دفتر یادداشت خیلی بهتون کمک میکنه.

    من خودم درسایی که یاد گرفتم نوشتم و هر چند وقت یه بار بهشون سر میزنم..چون اساس حال ادم اینه که فراموش کاره اما به مرور این درسا ملکه ذهنتون میشه و کم کم عادت ذهنیتونو بعد باور ذهنیتون..اونوقت دیگه راه و روش زندگیتونو بدون خوندن درسا میتونین تعیین کنید.

    پس اگه یادتون رفت..اگه سهل انگاری کردین نگران نباشید..اولش برای همه ما اینطوریه.

    تو اون دفترچه یادداشت که یه دفتر کوچکیه و همیشه همراهتونه بابت هر کار مثبت سریع یه تشکر بدی.درباره همه مسائل زندگیتون و مثلا همین که انقد کار میکنید و مشغله دارید..حتی اگه یه معامله خوب انجام دادید هم از خودتون تشکر کنید.منظورم اینه که این درسا رو به یه مسائل خاص محدود نکنید.

    اون سوزوندن رو من خودم هر وقت انرژیهای منفی بهم وارد میشه (برای شما مثلا هر وقت اتفاقی ناراحتتون کرد یا حس منفی پیدا کردین) انجام میدم و حس میکنم خیلی رها شدم.

    کلا این درسا چیزی جدای زندگی روزمره نیست.

    اگه اهداف جدید دارید خوردشون کنید.مثلا اگه قصد دارید تا یه سال اینده فلان مقدار معامله انجام بدین تعیین کنید تو ماه و هفته اینده چند معامله میخواید انجام بدین و تو همون دفترچه بنویسید.مثلا افرین به من که تو این هفته دو معامله حلال پرمنفعت با فلان مقدار سود و..انجام دادم.
    جوری بنویسید که انگار انجام شده نه اینکه قراره انجام بشه.
    ثانیا خواسته هاتونو با جزئیات طلب کنید.

    یکی از زمانهای فوق العاده برای اینکار قبل از خوابه.

    یه موضوع جالب دیگه هم هست که لینکشو براتون میذارم.

    موفق باشید

  9. 3 کاربر از پست مفید بهار.زندگی تشکرکرده اند .

    بهار.زندگی (دوشنبه 25 اردیبهشت 91)

  10. #46
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 30 آذر 91 [ 14:54]
    تاریخ عضویت
    1390-10-19
    نوشته ها
    147
    امتیاز
    1,391
    سطح
    20
    Points: 1,391, Level: 20
    Level completed: 91%, Points required for next Level: 9
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    611

    تشکرشده 614 در 130 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: می خوام زندگی کنم اما ... (به بهترین راه مردن فکر میکنم)

    غم عزیز،
    نوشتن اهداف یکی از اصل های مهمه. اهدافتو بنویس. آدم ها زود فراموش میکنن که چی می خواستن. یه وقتایی داشته های امروزت، آرزوهای دیروزت بوده ولی یادت رفته.
    سعی کن ترکیبی از اهداف بلند مدت و کوتاه مدت داشته باشی. خیلی مهمه. اگه اهدافت همشون بلند مدت باشن، چون زمان بیشتری برای رسیدن به اهدافت لازمه، ممکنه کم کم وسط راه سرد بشی. ولی اگه اهداف کوتاه مدت هم داشته باشی، با رسیدن بهشون خوشحال میشی و انرژی بیشتری برای ادامه پیدا میکنی.
    سعی کن برای رسیدن به هر هدفت یه جایزه برای خودت تعیین کنی. میتونه چیزهای خیلی ساده ای باشه. مثل یه خوراکی، یه کتاب، یه سفر یا هر چیزی که دوس داری. این باعث میشه انگیزه ات برای رسیدن به اهداف زیاد بشه و شیرینی رسیدن به هدف برای همیشه در یادت میمونه.
    یه نکته رو هم در خاطر داشته باش.
    لزوما همیشه قرار نیست دقیقا به اون هدفی که تعیین کرده بودی برسی. باید کمی هم انعطاف پذیر باشی. هدف خود هوفیه که تا حدی هوشمند و قابل تغییر باشه.
    مثلا فرض کن امروز تصمیم میگیریم بریم سینما. ولی وقتی به سینما میرسی میبینی تعطیله. با یه دیدگاه میتونی گند بزنی به اون روزت و تا آخر روز حالت گرفته باشه که چرا برنامه ام به هم ریخت و به هدفم نرسیدم. ولی با یه دیدگاه دیگه میشه رفت به یه پارک و خوش گذروند و روز خوبی داشت.

  11. 3 کاربر از پست مفید hamdardi1390 تشکرکرده اند .

    hamdardi1390 (دوشنبه 25 اردیبهشت 91)

  12. #47
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 18 مرداد 91 [ 11:21]
    تاریخ عضویت
    1391-2-05
    نوشته ها
    23
    امتیاز
    759
    سطح
    14
    Points: 759, Level: 14
    Level completed: 59%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    40

    تشکرشده 40 در 16 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: می خوام زندگی کنم اما ... (به بهترین راه مردن فکر میکنم)

    سلام خانم بهار
    ممنون از پیگیریتون
    اهدافمو نوشتم اما همش دارم ویرایششون می کنم به نظرم خیلی باید روشون فک کنم (شاید دارم بیش از حد وسواس به خرج میدم )
    راستی من از اینکه دفترچه اهدافمو احتمالا کسی بخونه نگرانم به نظرتون تایپ کردنش تو کامپیوتر همون بار مثبت رو داره؟ (اونجوری میتونم فایلمو قفل کنم و بی خیال همه هدفهام رویاهام و راه رسیدن بهشون رو بنویسم و هر وقت لازم شد ویرایششون کنم)
    اما راستشو بخواین هنوز از خودم متنفرم
    متاسفانه اونقد خسته میشم که قبله خواب فرصت فکر کردن رو ندارم بلافاصله میرم تو هپروت:D:D
    طول روز هم خیلی تمرکز ندارم ذهنم به هر جایی میره رو یه چیز خاص نمیتونم زیاد تمرکز کنم (اینو اصلا خوب نمیدونم )
    هنوز فرصت آتیش بازی پیدا نکردم
    متشکر

  13. #48
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 19 تیر 94 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-7-30
    نوشته ها
    1,886
    امتیاز
    17,095
    سطح
    83
    Points: 17,095, Level: 83
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 255
    Overall activity: 61.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    9,194

    تشکرشده 9,665 در 1,930 پست

    Rep Power
    214
    Array

    RE: می خوام زندگی کنم اما ... (به بهترین راه مردن فکر میکنم)

    هنوز فرصت آتیش بازی پیدا نکردم
    اقای شادی اون قدم اوله..باید حتما انجام بدین..چند دقیقا بیشتر طول نمیکشه..امروز حتما انجام بدین.

    یه دفترچه خیلی کوچیک که همیشه توی جیبتونه یا بذارین زیر تشک تختتون یا تو کمد لباس...نه اینکه کوچیکه راحت میشه قایمش کرد...

    اقای شادی اول عمل رهایی رو انجام بدین..همین امروز...

    ما راستشو بخواین هنوز از خودم متنفرم
    شما هنوز عمل بخشش رو انجام ندادین..بازم تاکید میکنم پست شماره 36 رو بخونین.

  14. کاربر روبرو از پست مفید بهار.زندگی تشکرکرده است .

    بهار.زندگی (سه شنبه 19 اردیبهشت 91)

  15. #49
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 19 تیر 94 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-7-30
    نوشته ها
    1,886
    امتیاز
    17,095
    سطح
    83
    Points: 17,095, Level: 83
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 255
    Overall activity: 61.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    9,194

    تشکرشده 9,665 در 1,930 پست

    Rep Power
    214
    Array

    RE: می خوام زندگی کنم اما ... (به بهترین راه مردن فکر میکنم)

    اقای شادی یه راه دیگه هم هست و اون اینکه کاغذهایی که خاطرات منفیتون رو نوشتین پاره کنید و دور بریزید و معناش اینه که اون خاطرات براتون دیگه ارزشی ندارن.

    امیدوارم این یکی رو انجام بدید
    موفق باشید

  16. 2 کاربر از پست مفید بهار.زندگی تشکرکرده اند .

    بهار.زندگی (دوشنبه 25 اردیبهشت 91)

  17. #50
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 18 مرداد 91 [ 11:21]
    تاریخ عضویت
    1391-2-05
    نوشته ها
    23
    امتیاز
    759
    سطح
    14
    Points: 759, Level: 14
    Level completed: 59%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    40

    تشکرشده 40 در 16 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: می خوام زندگی کنم اما ... (به بهترین راه مردن فکر میکنم)

    سلام
    من همون کارایی رو که گفتین رو انجام دادم همه باورهای منفی رو نوشتم و بخشیدم و بعدش آتیش زدم یه برنامه ریزی خوب کردم یه جدول طراحی کردم که تو اون جدول بر اساس قوانینی که برای خودم طرح کردم و بر اساس بندهای اون قانون نمره گذاری می کنم چون من به سیستم نمره دهی و 20 عادت کردیم فعالیتهای روزانه من بر اساس همان قوانین 20 نمره دارد البته این رو تو دوران کنکور طراحی کرده بودم با قوانین خاص آن دوران خوب جواب داد هر هفته میانگین نمراتم رو ارزیابی می کنم و هر ماه نمودار کل فعالیتهامو می کشم
    تو این چند روزی که از این ارزیابی می گذره من چند تا فاکتور منفی رو نتونستم خط بزنم و نقطه ضعف بزرگم بیشتر این چند مورده.
    صبحا که از خواب بیدار میشم بی دلیل غمگینم و هر کاری هم میکنم نمی تونم شاد باشم
    با کوچکترین اشتباهی از خودم ناامید میشم
    تو انجام کار خیلی تعلل می کنم هی این ساعت و اون ساعت می کنم تا اینکه وقتم تموم میشه
    اعتماد به نفسم اصلا خوب نیست خودمو قبول ندارم
    خیلی تعارف می کنم
    ولخرجم (اصلا پول برام مهم نیست آدما رو که میبینم برای 1000 تومان چقدر حرف میزنن اما من اصلا پول برام مهم نیست )درآمدم خوبه اما اصلا برای بهتر شدن شرایط تلاش نمی کنم
    و.
    .
    .
    .
    محرمانه

  18. 2 کاربر از پست مفید gham تشکرکرده اند .

    gham (یکشنبه 24 اردیبهشت 91)


 
صفحه 5 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:36 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.