d r e a m عزیز اگر بخوام این طوری نگاه کنم که خب می گم اگه 25 سالگی هم ازدواج کنم شاید 30 سالگی پاشم ازش بدم بیاد هان ؟
در هر صورت ممنون از راهنماییتون حتما در موردش فکر می کنم .
مریم خانوم می گم که بیشتر سعی دارم با اخلاق و رفتارش آشنا شم اصلا ببینیم بهم می خوریم بعد رسمی برم جلو این به نظر شما مشکل داره ؟ چه مشکلی ؟
کار هم که گفتم مشکلی ندارم منتها تا درسم تموم نشده که نمی تونم دائم برم سر کار اما می دونم که مشکلی نیست از نظر شغل در آینده .









علاقه مندی ها (Bookmarks)