RE: حوصله هیچ چیز و هیچ کس رو ندارم
سلام
رابطه داریم تا رابطه !
اتفاقا خیلی خوبه اگر بخواین به زندگیتون سر و سامانی بدین...اما توجه کنید این سرو سامان دادن باید با حساب و کتاب باشه/...خب..میتونید خونه بخرید؟آفرین..بسم الله...
توجه کنید که شما از جملاتتون مشخصه که داری خودتو گول میزنی
توجه کن به جمله ات:
بیشتر منظورم این بود باهاش بیشتر آشنا شم
میشه بگید اون قسمت کمتر منظورتون چی بود؟
ضمنا اگر هم واقعا قصدتون ازدواجه و از اون خانوم شناخت اولیه رو دارید فقط و فقط رسمی و با خانواده وارد بشو
اما قبل از همه اینها خودت شرایط اولیه خودت رو اماده کن
مثلا خونه..ماشین..کار...
اینا رو جور کن و بعد برو جلو اونم فقط با خانواده و رسمی
گاهی برای رشد کردن باید سختی کشید،گاهی برای فهمیدن باید شکست خورد،گاهی برای بدست آوردن باید از دست داد،چون برخی درسها در زندگی فقط از طریق رنج و محنت آموخته میشوند.
علاقه مندی ها (Bookmarks)