از آرزو خانم و آقای مرادی باز هم تشکر می کنم
از راهنمایی های دلسوزانتون
اما ببخشید یه سوال دیگه:
آخرین پیشنهاد ایشون برای با هم بودن و تنها بودن تقریبا یک هفته ی پیش بود
من با همین دلایل که ما به ازدواج خیلی نزدیک هستیم و این پیشنهاد شما لزومی نداره اجرا بشه به پیشنهادش نه گفتم
اما ایشون خیلی خیلی ناراحت شدن و یه جورایی قهر کردن.
که من با کلی منت کشی و ببخشید و این حرفا از دلش بیرون اوردم و به خواسته اش جواب مثبت دادم!
اما فعلا عملی اش نکردیم(شکر خدا) و تا چند روزی مهلت خواستم.
اصلا دوست ندارم وقتی به قول آقای مرادی تعهدی بین ما نیست حتی کوچک ترین عملی صورت بگیره
نمیدونم اگر دوباره این موضوع رو پیش کشید چی بهش بگم و چی جوری به قول معروف این خواسته اش رو بپیچونم.
طوری که با این روحیه ی حساس و زود رنجیش ناراحت نشه!
به خواسته اش تن بدم یا نه؟
تو این مشکل هم اگه راهنماییم کنید واقعا ممنونتون میشم
حتما شما رو هم به جشنمون دعوت میکنیم!
ازتون خواهش میکنم واسمون دعا کنید.
منظرم راهنماییتون هستم.
شاد باشید و سر بلند








علاقه مندی ها (Bookmarks)