خانم محترم خودت رو بازی نده ...
همین ده سال هم نشستی دوست داشتی که ترک کنه !!! الان کجایی ؟؟ ترک کرد..
ده سال دیگه هم بشین به این امید که ترک کنه یه روز به خودت میای که پسرتم آینه باباش شده...اونوقت باید بازم بشینی یه ده سالی به این امید که پسرت ترک کنه ! یه آدم شیشه ای که سلامت روانی نداره و هیچ کنترلی روی رفتارش رو نشوندی توی خونت منتظری اینبار یه بلایی سر پسرت بیاره که شما بفهمی می خوای چکار کنی؟؟؟
این الان عین یه نارنجکه که ضامنشم کشیدن هر آنه که منفجر بشه .شما داری با این نارنجک زندگی می کنی .
واقعا که این زنا عجب موجودات عجیبی هستن !!انگار دوست دارن همیشه عمر خودشونو گول بزنن ..
این موجودی که باش زندگی می کنی بدترین و زشت ترین حالت از انسانیه که شده الگو و همنشین پسرت .
خودت دلت می خواد هی بخیه بخوری اون بچه چه گناهی کرده؟؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)