توجه - تبصره - هشدار
در پذیرش خود بودن لازمه ی بقا و سلامت است ( پذیرش هست هر آنچه که هست ) اما مراقب باشیم به شخصیت های خودشیفته افراطی تبدیل نشویم .
ضمن شناخت نقاط قوت و تائید نقاط قوت باید ضعفهایمان را هم بشناسیم و برای آن ها تمرینات عملی داشته باشیم و از نقاط ضعف برای خود، فاکتور تائید درست نکنیم که گندش خیلی زود در می آید.







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)