سلام مریم 86
احسنت به این روحیه شکرگزار
یکی از آن چیزهای که بسیار برایم فرحبخش هست و موجب خوشایندیم هست، شاکر بودن آدمهاست.
وقتی کسی ارزش میده به داشته هاش.
تمرکز می کنه روی نعمتهایی که خدا به رایگان بهش داده.
و از این بابت قدردان هست، علاوه بر رشدی که می کنه، از لبخند رضایتمندی او همه خلائق به هیجان می آیند.
من شما را تحسین می کنم به خاطر این روحیه شکرگزار تون.
بی شک اگر ما وقتمون را صرفا قدردانی و شکر داشته هامون بکنیم، فرصت غم و غصه نخواهیم پیدا کرد.







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)