به نظر من عزیززم مردها نمیتونن چنین چیزی رو فراموس کنن
من با جوانه موافقم
یه دروغ مصلحتی بهتر از یه عمر زندگی با شک و ناراحتی از نگفتن این مساله هست
اون موقع اگه گفته بودی اگر تو زندگی هم تو چشمت میکشید بهش میتونستی بگی من روز اول گفتم میخواستی قبول نکنی
اما اگه الان بگی هر بار میتونه بگه تو صادق نبودی و.............
با خانواده خودت هماهنگی کن و به شوهرت بگو کسی معریشون کرده بوده بیان خواستگاری اما حتی ما اجازه ندادیم بیان و...........البوم رو هم که جوانه جون گفتن
البته یه موقع شوهرتون نخوان برن پیش لیشون و از ایشون چیزی بپرسن......اینو یه جوری مطمئن شو![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)