سلام . منم با نظر دوستان در مورد اینکه حقایق رو به همسرتون بگین موافقم .
البته شما از همون ابتدای ازدواج باید این موضوع رو برای همسرتون مطرح می کردید و وقتی که کار به اینجا رسیده بود شما و همسرتون راحتر این مسئله رو حل می کردید. ( البته حالا دیگه گذشته دیگه )
(((سعی کنید توی زندگیتون با همسرتون رو راست باشید و چیزی برای پنهان کردن نداشته باشید چه قبل از ازدواج و چه بعد از ان .
ببین همسر و شریک زندگی ادم اگه همه مسائل رو ( چه خوب و چه بد ) از زبون خود ادم بفهمه خیلی بهتر از اونه که یکی دیگه براش تعریف کنه )))
پس برای حل مشکلتون با صداقت تمام مسئله رو به همسرتون اعلام کنید و مطمئن باشید با توجه به شناختی که همسرتون تا کنون نسبت به شما پیدا کرده برای حل آن کمکتون می کنه








علاقه مندی ها (Bookmarks)