خواستم بگم دلت می اید؟؟؟نوشته اصلی توسط deljoo_deltang
دیدم
تو که دلت تنگه
بی دل
هم که اصلا دل نداره!!!
اصلا این آلاچیق کلکل ماله خودتون
من می رم تو تاپیک خاطرات عاشقانه....تازه جای بهارو هم می گیرم
در ضمن دلتنگ آینه آینه هر چی گفتی به خودت برگشت
تشکرشده 6,121 در 1,114 پست
خواستم بگم دلت می اید؟؟؟نوشته اصلی توسط deljoo_deltang
دیدم
تو که دلت تنگه
بی دل
هم که اصلا دل نداره!!!
اصلا این آلاچیق کلکل ماله خودتون
من می رم تو تاپیک خاطرات عاشقانه....تازه جای بهارو هم می گیرم
در ضمن دلتنگ آینه آینه هر چی گفتی به خودت برگشت
نازنین آریایی (یکشنبه 10 اردیبهشت 91)
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
نازنین نکنه بریا اینا از خداشونه بزاری بری
محکم همین جا بمون موندنت کفر هر چی دل تنگه و بی دله در میاره![]()
ویدا@ (یکشنبه 10 اردیبهشت 91)
تشکرشده 1,673 در 522 پست
اما به نظر من نازنین، هم اینجا بیا هم اون اونجا برو،مثل زبل خان یادته همه جا بود؟!
این طوری هم کم نیوردی هم جای بهار رو میگیری
![]()
آفتاب همدرد (دوشنبه 11 اردیبهشت 91)
تشکرشده 3,762 در 695 پست
جوانه اخه چرا همش ااااااه میکشی دختر ...همش افسوس می خوریاااا خودت...!!!!!!!!نوشته اصلی توسط جوانه؟؟؟
نازنین خیالی نباشه تو اینها رو بنشون رو صندلی تا حسابی جیزززشون کنیم اصلا بیا هر دوشونو باهم بنشونتا هر دوشونو جیززززززز کنیم تا نتونند دیگه اذیتت کنند
![]()
چشمک (یکشنبه 10 اردیبهشت 91)
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
خانم بی دل همکار من در صندلی داغ خانم نازنین اذیت نکنید
اعضا تالار باید خانم بی دل جریمه کنیم جریمه چی باشد
خانم بی دل ناهار خوشمزه خوب برای اعضا تالار درست کن
برنج خوب تمیز کن برنج خوب ابکش کنید
مرغ خوب درست می کنیددقت کنید غذا خراب نشود![]()
محمدابراهیمی (یکشنبه 10 اردیبهشت 91)
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
بی دل عزیز سلام
طبق جریمه ای که شدی و نظر به سلیقه های مختلف لطفا چند جور غذا درست کن تا همه لذت ببرن از آشپزیت
آخ جون خوردن داره نهار بی دل
کی شود فردا ظهر.......![]()
ویدا@ (یکشنبه 10 اردیبهشت 91)
تشکرشده 465 در 113 پست
گرسنه گان حملــــــــــــــــــــــ ـه ....
آخ جون فردا تاهار داریم![]()
یسنا (یکشنبه 10 اردیبهشت 91)
تشکرشده 9,665 در 1,930 پست
هیشششکی نمیتونه جای منو بگیره...الکی به دلت صابون نزن
.................................
نمیدونم دور و برشما بچه کوچیک اونم ازنوع تپل مپلش هست یا نه؟
اما من نوه همسایمونو برای اولین بار دیدم خیلی ناز بود ازاینا که دلت میخواد بغلش کنی بچلونیش تا جیغش دربیاد:)
یادم افتاد به وقتی خواهرم کوچیک بود...ماشاا...ش باشه تــــــــــُپــــــــــُل ...لپاش اندازه هلو...ادم دلش میخواست گازشون بگیره...دیدین بچه ها وقتی مای بیبی میپوشن چقدر بامزه راه میرن...اون مدلی راه میرفت...ادم براش ضعف میکرد..انقد خوش اخلاق بود..مثلا بغلمون بود میدیدم غش غش داره میخنده برمیگشتیم میدیدیم زن و مرد دارن باهاش حرف میزنن و میخندوننش..عـــــزیزم
کوچیک بود یه بار واسه تولدش خواستیم غافلگیرش کنیم ..خونه رو تزیین و مهمونا دعوت و همه چی اماده اون جیگولیِ منم تو اتاق خواب بود .. برقا رو خاموش کردیم و بیدارش کردیم اونم گیج خواب پا شد اومد...تا رسید تو پذیرایی یهو فشفشه ها روشن شد و صدای ضبط رفت هوا و همه هم دست و جیغ...عزیزم شوکه شد انقد ترسید گریش افتاد ...حالا ما هم مردیم از خنده هم میخوایم اونو اروم کنیم.
البته الان ازاین تولد تا اون تولد کچلمون میکنه..:)
نکته اخلاقی:وقتی هوس سورپرایز میکنین به سن و سال طرف نگاه کنید.ثواب داره:)
-----------------------------------------------
یه خاطره دیگه هم بگم و برم.
اخر شب داشتیم ازجایی برمیگشتیم.خواهرم کنار برادرم رو صندلی جلو خوابیده بود.رسیدیم یه جا داداشم میخواست پیاده شه خواهرمو بیدار میکنه میگه پیاده شو تا من برم..
عزیزم چشماشو بازمیکنه و میگه اِ اِ اِ در چرا بازه؟و در ماشینو میبنده..باز داداشم بیدارش میکنه و در ماشینو بازمیکنه..بازچشاشو وا میکنه و در ماشینو میبنده.. حالا اون اون هی میگه میخوام پیاده شم این هی در ماشینو میبنده
یه ده باری اینجوری شد...یعنی ما که هر کدوم یه طرف از خنده ریسه میرفتیم![]()
بهار.زندگی (یکشنبه 10 اردیبهشت 91)
تشکرشده 4,467 در 859 پست
اخی
یکی که نمی گم اسمش چیه:)
شارژش داره تموم میشه
تند تند از خودش خاطره و قصه و سرگرمی در وکنه
طفلی :(
اخه فقط یه روز دیگه مونده
بنویس دختر جان
هنوز وقت داری![]()
meysamm (دوشنبه 11 اردیبهشت 91)
تشکرشده 9,665 در 1,930 پست
اخی و .....
به تو چه؟مگه تو کلانتر تالاری؟:P
اصلا چرا فضولی میکنی میری ببینی چند روزشارژ داره؟:P اونوقت میگن دخترا خاله زنکن...ضمنا همش خاطره است قصه نیست..اما الان تاپیک دفتر خاطرات همدردی رو دیدم.فکر کنم باید منتقل شه اونجا...خداییش خاطرات اونجا چه بامزه بودن خصوصا اونکه حامد 65 گفت وسط نوار حرف زده و خاطره شایانا وگمونم خاطره pooh.
حیفه..حروم میشه شارژم چیزی ننویسم:):P
بهار.زندگی (یکشنبه 10 اردیبهشت 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)