صبور باش میان
دوست عزیز هرجیزی تو دنیاهم فایده داره هم آسیب حالا که به نتیجه رسیدی باید هدف گذاری کنی و برنامه ریزی. طلاق پروسه خسته کننده ای هست پس سعی کن ذهنتو آماده کنی و همه اتفاقاتی که ممکن بیفته را پیش بینی کن و برای هرموقعیتی راه حلی پیدا کن تا به نتیجه برسی
بعد از طلاق همه چی به خود شما بستگی داره اینکه چقدر انسان قویی باشی و بتونی خودتو و اتفاقات اطرافتو مدیریت کنی مطمئنا اگه ضعف نشون بدی بسیار ضرر خواهی کرد و دیگران از این قضیه سو استفاده ها خواهند کردپس در اولین فرصت باید روحیتو قوی کنی و با تنهاییت کنار بیای و حتی ازش لذت ببری باید بدونی که می خوای بعد طلاق چیکار کنی و کلا وقتتو پر کنی باید هر روز پرانرژی تر از روز قبل باشی چرا؟ خوب چونکه داری یه قدم مثبت تو زندگیت برمیداری داری مستقل می شی و یه مرحله جدید از زندگیتو شروع می کنی نسبت به گذشته پخته تر و باتجربه تری پس حتما عملکرد بهتری خواهی داشت
باید بشینی با خودت فکر کنی ببینی از زندگیت چی میخوای دوست داری چیکار کنی بعد برنامه بریزی و شروع کنی و انرژی بذاری تا به هدفهایی که تعیین کردی برسی تو این مدت همیشه سعی کن از یه نفر عاقل و فهمیده و پرانرژی همیشه مشورت کنی و باهاش باشی ببین تو دوستان یا خانواده چه کسی همچین ویژگی داره؟ چند مساله را باید در نظر بگیری مثل مسائل مالی ویا ارتباطات اجتماعی یا شاید بخوای به علاقه مندیهات برسی یا حتی ازدواج مجدد پس می بینی که خیلی زیاد مسئله داری که بهشون فکر کنی که من فقط چند تاشو یادآور شدم هیچکدومشون ترس ندارند اگه ما بهشون فکرکنیم براشون پلن بریزیم و برنامه ریزی کنیم ولی اگه همه این مسائل به امون خدا بسپری خوب مطمئناهرکدومشون به تنهایی می تونن ما رو از پا دربیارن
شما خانم شجاع و مستقلی هستی که میخواد زندگی فوق العاده ای رو شروع کنه پس بشین زیر و بم زندگیتو در بیار و برای جزبه جزش برنامه بریز وبعد شروع کن.
تلاش فروان و توکل یادت نرود موفق باشی![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)