به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 3 نخستنخست 123
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 29 , از مجموع 29
  1. #21
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 25 مهر 92 [ 09:18]
    تاریخ عضویت
    1388-10-19
    نوشته ها
    1,262
    امتیاز
    11,056
    سطح
    69
    Points: 11,056, Level: 69
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 194
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience Points
    تشکرها
    4,891

    تشکرشده 4,928 در 1,071 پست

    Rep Power
    144
    Array

    RE: برخورد و شيوه مناسب با همكارم چيست؟؟؟؟

    سلام
    دوست عزیز از نوشته هات به این نتیجه رسیدم که رفتار همکارتون ذهنیت رئیس و سایر همکارانتون رو متاثر نکرده و بلکه باعث شده شما رو بخاطر موضعتون تحسین کنن.
    خوب در اینصورت راهی که در پیش گرفتید، درسته و همین رو ادامه بدید.
    فقط فکرتون رو از تمرکز روی این فرد آزاد کنید تا آرامشتون بهم نریزه.

    اما این موضع همیشه جواب نمیده و با توجه به شرایط جو کاری شما مفیده. یادم میاد من هم با مشکلی اینچنینی درگیر شدم.
    موضع بی تفاوتی گرفتم و روی ارتقای خودم کار کردم. یادم میاد حتی بعنوان کارشناس برتر انتخاب شدم (به لحاظ علمی و نه سلسله مراتبی)، اما هیچ فایده ای نداشت و بقول دوستان به شدت درگیر جنگ روانی به راه افتاده شدم.
    الان هم فقط دارم پشت به پشت مرخصی می گیرم تا از اون محیط فرار کنم. اونقدر متضرر شدم که دیگه نمی دونم چه کنم!!!

    اینها رو گفتم که به این نتیجه برسم که در پاسخ به مشکل شما و سوال شما، باید رویکرد اقتضایی داشت. و بسنه به شرایط، می بایست موضع های متفاوتی اتخاذ کرد. پاسخ مطلق وجود نداره.

  2. کاربر روبرو از پست مفید هستی تشکرکرده است .

    هستی (شنبه 09 اردیبهشت 91)

  3. #22
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 16 مهر 92 [ 12:05]
    تاریخ عضویت
    1387-6-20
    نوشته ها
    133
    امتیاز
    4,161
    سطح
    41
    Points: 4,161, Level: 41
    Level completed: 6%, Points required for next Level: 189
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    182

    تشکرشده 181 در 78 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: برخورد و شيوه مناسب با همكارم چيست؟؟؟؟

    مي داني
    يک وقت هايي بايد
    روي يک تکه کاغذ بنويسي
    تـعطيــل است
    و بچسباني پشت شيشه ي افـکارت
    بايد به خودت استراحت بدهي
    دراز بکشي
    دست هايت را زير سرت بگذاري
    به آسمان خيره شوي
    و بي خيال ســوت بزني
    در دلـت بخنــدي به تمام افـکاري که
    پشت شيشه ي ذهنت صف کشيده اند
    آن وقت با خودت بگويـي
    بگذار منتـظـر بمانند

    ... حسين بناهي


    دوست خوبم بلو اسكاي

    ممنون از راهنماييت

    من با اين رويكرد به اينجا رسيدم اما با اين روش كه تا مرحله اي بيش برم كه مجبور به كرفتن مرخصي بشت سرهم بشم موافق نيستم
    .... به نظرم اين يعني يه جور فرارنه استراحت

    به تجربه اموختم هر وقت زندكي شرايطي را ايجاد مي كنه كه ارامشم بهم ميخوره يعني جيزي را بايد بياموزم ومن تو اين تابيك و در مسير برخورد با اين مشكل دنبال اوختن انجه كه بلد نبودم هستم

    يا شايد اموزه هايي كه بلد بودم اما بايد تقويت شوند

    من ىر اين مسير سعي دارم با اين مورد هم برخورد مهارتي مناسب با رويكرد روانشناسانه داشته باشم و هم با بعد معنوي

    دليل بحث قانون عدم مقاومت در اين تابيك هم همين بوده يعني با اتكا به قانون توكل الهي و حمايت خداوند بر روي مسايل مقاومت شديد نشان ندهيم
    ....... منتظر ساير دوستان و بزركان تالار هستم

  4. #23
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 19 تیر 94 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-7-30
    نوشته ها
    1,886
    امتیاز
    17,095
    سطح
    83
    Points: 17,095, Level: 83
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 255
    Overall activity: 61.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    9,194

    تشکرشده 9,665 در 1,930 پست

    Rep Power
    214
    Array

    RE: برخورد و شيوه مناسب با همكارم چيست؟؟؟؟

    دوست عزیز مسئله اینجاست که دقیقا چی تو رو خوشحال میکنه؟صادقانه و بدون رودروایسی روی کاغذ بنویس که دقیقا حست نسبت به همکارت چیه و دوست داری چیکار کنی و چه بلایی سرش بیاری؟شاید دلت بخواد یه کتک مفصل بهش بزنی...یا یه کاری کنی که اخراج بشه...ایرادی نداره بذار تموم اون احساسات منفی که بهش داری بیرون ریخته بشه...
    حتی تصور کن اون دختره جلو روت نشسته دست و پا بسته دلت میخواد چه بلایی سرش بیاری؟اگه کارای وحشتناکی به ذهنت رسید نترس..اینا احساسات سرکوب و مخفی شده تو وجودته...

    تو نمیتونی حس منفی داشته باشی و بگی بخشیدم...چون لازمه بخشش پذیرش و رها کردنه.

    پس تموم احساسات منفیت رو بیرون بریز...یه بالش بذار جلو روت و اون دختر تصورش کن و اگه دلت خواست یه کتک اساسی بهش بزن..گریه کن...حرف بوق بزن.:)..و داد بزن..حتی اگه فضای داد زدن نداری بیصدا داد بزن.همونم موثره

    وقتی تموم شد...روی تموم نوشته هات رو خط بزن و بنویس بخشیدم و رها کردم.حتی میتونی تموم کارای بدی که در حقت کرده و خاطرات ازار دهنده ای که ازش داری همین کارو کنی.بنویس.واخر سر روشونو خط بزن و بنویس بخشیدم و رها کردم...و بعد کاغذهات رو بسوزون و خاکسترش رو تومجرای اب سینک ظرفشویی بریز..

    اشکال کار کجا بوده؟
    تو طبق مطالعاتی که داشتی و تعریفایی که دیگران ازت کردن خودتو مقید به یه سری دستورات کرده بودی مثل بخشش...در حالیکه ما همه اینا رو یاد میگیریم تا ارامشمون بیشتر بشه اما تو اصل اول که همدردی با خودته و توجه کردن به خودت و احساست هست رو انجام ندادی.

    ---------------------------------------

    الان که از نظر احساسی تخلیه شدی میتونی توصیه دوستان برای نادیده گرفتن رو انجام بدی...هر وقت دیدی حواست متمرکز شده رو اینکه اون خانوم داره برات کارشکنی میکنه و پشت سرت حرف میزنه سریع از تکنیک توقف فکر استفاده کن.و ذهنت رو منحرف کن.
    یادت باشه وقتی رو این تمرکز داری که چرا اون دختر اذیتت میکنه در واقع تموم دریچه ها رو باز کردی تا اون دختر واقعا اذیتت کنه.

    رو مسائل مثبت تمرکز کن.و چیزایی رو طلب کن که خیر همه توش باشه

    -----------------------------------

    اینم یه لینک کمکی
    http://thewitch150.blogfa.com/cat-76.aspx

    موفق باشی

  5. کاربر روبرو از پست مفید بهار.زندگی تشکرکرده است .

    بهار.زندگی (یکشنبه 10 اردیبهشت 91)

  6. #24
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 16 مهر 92 [ 12:05]
    تاریخ عضویت
    1387-6-20
    نوشته ها
    133
    امتیاز
    4,161
    سطح
    41
    Points: 4,161, Level: 41
    Level completed: 6%, Points required for next Level: 189
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    182

    تشکرشده 181 در 78 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: برخورد و شيوه مناسب با همكارم چيست؟؟؟؟

    بهار 66 عزيزم

    ممنون از راهنماييت
    اين لينكي كه زحمتشو كشيدي برام گذاشتي من 2 يا 3 ساله باهاش اختم حتي ميدونم كه تبديل به يك وب رسمي شده!! و خوشحالم تو اين مسير هم عقيده و هم فكريم

    حالا شايد بهتر بتونم موضوع را بشكافم!
    قاونون عدم مقاومت.....قانون بخشش....قانون مشيت و طرح الهي و....

    تمامي اينها در مشكلي كههر روزه باهاش درگيري چه طور اداره ميشود
    مثال!....
    من همكارمو با اين شرايط بخشيدم(مثال) اما چه طور ميتونم به قول دوستان در مقابل پرونده اي كه بازه با اين قوانين معنوي برخورد كنم

    اشتباه نشه!اصل قانون درسته من تكنيك هاي تلفيق اين قوانين را با ابزار روانشناسانه مثل قاطعيت ميخواهم بهتر ياد بگيرم

    هر چه ميخواهم اين همكارم كه به سعي در ايزوله كردن من داره از يادم ببرم و متمركز نشم بدتر پررنگ ميشه

    ممنون از راهنماييت و به توصيه هاي خوبت سعي مي كنم عمل كنم

    راستي اگه دوستان موافق باشند و بزرگان تالار هم سري به كلبه ما بزنند اين بحث تلفيق قوانين معنوي و استفاده از ابزارهاي روانشناسي را كمي باز كنيم چون بعضي اوقات تضاد پيدا ميكنند

    گر چه همه ما به اصل قانون طلايي حمايت الهي و توكل به خداوند اعتقاد داريم اما كاربردي كردن اين اصول يه حرف ديگه است

    ممنون

  7. #25
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 16 مهر 92 [ 12:05]
    تاریخ عضویت
    1387-6-20
    نوشته ها
    133
    امتیاز
    4,161
    سطح
    41
    Points: 4,161, Level: 41
    Level completed: 6%, Points required for next Level: 189
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    182

    تشکرشده 181 در 78 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: برخورد و شيوه مناسب با همكارم چيست؟؟؟؟

    سلام
    اخر سر اين همكارم اينقدر چوب لاي چرخ من گذاشت كه صدامو دراورد و حالا اروم شده حالم دوباره بده لطفا راهنمايي كنيد.

  8. #26
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 16 مهر 92 [ 12:05]
    تاریخ عضویت
    1387-6-20
    نوشته ها
    133
    امتیاز
    4,161
    سطح
    41
    Points: 4,161, Level: 41
    Level completed: 6%, Points required for next Level: 189
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    182

    تشکرشده 181 در 78 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: برخورد و شيوه مناسب با همكارم چيست؟؟؟؟

    دوستان فكر كنم توجه شما نسبت به تاپيك من كه احتمالا مشكل بسياري از ماها در كار است كمي مورد كم لطفي قرار گرفته است
    من تلاشمم براي رسيدن به يك راه حل جامع و اخلاقي است . شايد از نحوه سوالاتم نيز اين اين مورد معلوم باشد. مثلا مرز بخشش و ايگنور با شخصي كه هر روزه ميخواهد روي اعصاب شما ره برود چيست؟؟؟ كجا بايد بخشيد و كجا بايد حضور داشت اين سوالاتي است كه همفكري شما دوستان و صد البته بزرگان تالار را مي طلبد

    ممنون

  9. کاربر روبرو از پست مفید aruo تشکرکرده است .

    aruo (شنبه 30 اردیبهشت 91)

  10. #27
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 آذر 91 [ 09:19]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    4,075
    امتیاز
    23,640
    سطح
    94
    Points: 23,640, Level: 94
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 710
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    16,488

    تشکرشده 16,568 در 3,447 پست

    Rep Power
    428
    Array

    RE: برخورد و شيوه مناسب با همكارم چيست؟؟؟؟

    aruo عزیز

    ظاهرا گردو خاکی کردی و نوازشی گرفتی . این یعنی انتخاب و تصمیم گیری و پرداخت بها . حالش را ببر . چرا حالت بده ؟!
    گاهی گرد و خاک کردن خیلی هم خوبه البته اگر از جایگاه انتخاب باشه . تو نه خدایی و نه معصوم و قرار هم نیست که باشی . پس آنقدر نقاب بخشش که البته جسارتا نداری را این ور و آن طرف تاب نده

    اما از نظر من نکته در مورد تو این است که

    سعی داری خودت را متمایز از سایرین نشان بدهی و خاص بودن خودت را به نمایش بگذاری و از این طریق نوازش می گیری چون ظاهرا مدیر و بقیه برعلیه شما نیستند و شما را تائید می کنند و خطر جدی موقعیت کاری ترا تهدید نمی کند .

    تو فقط از رفتارهای این آدم خوشت نمی آید و این آدم هم ترا تائید نمی کند و هر از گاهی نگاه سایرین را از روی تائید تو منحرف می کند و تو این انحراف نگاه را به سمت پشت نقاب دوست نداری . آنجا که مشخص می شود و لو می روی که خیلی هم آدم قوی و کامل و بخشنده ای نیستی .




    نظرت را در مورد این بخش بگو تا ادامه بدهیم



  11. 2 کاربر از پست مفید ani تشکرکرده اند .

    ani (یکشنبه 31 اردیبهشت 91)

  12. #28
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 16 مهر 92 [ 12:05]
    تاریخ عضویت
    1387-6-20
    نوشته ها
    133
    امتیاز
    4,161
    سطح
    41
    Points: 4,161, Level: 41
    Level completed: 6%, Points required for next Level: 189
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    182

    تشکرشده 181 در 78 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: برخورد و شيوه مناسب با همكارم چيست؟؟؟؟

    خانم اني

    ممنونم كه به من سر زديد

    و اما كاهي با خودم فكر مي كنم جرا ما بايد اينطور تلخ به نقد هم تيشه بزنيم

    من از بيدا كردن راه حل خوشحال ميشم حتي اكر خلاف عقايدم باشد و حتي اكر بوستم كنده بشه تا ايتها رو باور كنم

    اما واقعا مرز بخشش و احقاق حق را نميدانم .... ببينيد من عليه اين خانم كاري نمي كنم كه انتظار اين را داشته باشم وتنها كاري مي كنم اين است كه روي ارتقا خودم كار مي كنم اما طبعا اين حسادتها اذيتم مي كند و قلبا دوست دارم براي ارامش خودم و نيز احترام به اين قانون معنوي كه با بخشش ميتوان به اتفاقات بسيار خوب زندكي رسد با بخشش با اين خانم برخورد كنم اما با كسي كه هر روز يه بازي در مياره جه طور ميشه بخشيد؟؟ در ضمن اين سوال من كلي بود در خصوص اتفاقات مشابه كه بيش مياد

    ممنون از راهنماييتان و منتظرم

    .... خانم اني عزيز اكر به ابتداي تابيكم سر بزنيد منظور منو شفاف تر متوجه خواهيد شد
    من ميدانم هر وقت كره اي در زندكي بيش مياد يعني نكته اي براي اموختن

    اما اين اصرار من براي راهنمايي كرفتن فقط رفع اين شرايط خاص با همكارم نيست بلكه تكرار اتفاقات مشاهبه كه نشان ميدهد هنوز بسياري ناكفته ها مانده است...

    در قوانين معنوي و قانون جذب اشاره اي به قاونين بخشش و عدم مقاومت و غيره شده است كه اتفاقا از نظ اخلاقي و حتي روانشسناسي بسيار عالي است و كمك به ارامش و رسيدن به ارتقا شخصي مي كند

    مساله بين اين حدود است جون به قول شما من نه معصومم و نه ادعايي از اين جهت دارم اما مشتاق اموختنم

    اين دست امورات كه هر روزه ما با ان روبروييم انرزي فوق العاده اي از ادم مي كيرد و حلاجي اين تناقضات ادمو كلافه ميكنه

    من ميدانم قطعا مدعي انسان بزركوار وبي شيله وبيله بودن را نداشته ام اما ايا اين كه بخواهم بدون اسيب رساندن به كسي بيشرفت كنم بايد متحمل اين روابط خاله زنكي باشم
    ايشون حق داره از من به هزار و يك دليل خوشش نياد اما ايا روش نامردانه ترور شخصيتي و جو سازي و غيبت و بد كويي فقط به همين دليل كه از من خوشش نمياد درست است؟؟؟؟

    دوست دارم كس رو قضاوت نكنم اما در اين موارد اينتقد مسايل شفاف است كه من فقط توضيح واضحات را ميكم

    ممنون

  13. کاربر روبرو از پست مفید aruo تشکرکرده است .

    aruo (چهارشنبه 03 خرداد 91)

  14. #29
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 16 مهر 92 [ 12:05]
    تاریخ عضویت
    1387-6-20
    نوشته ها
    133
    امتیاز
    4,161
    سطح
    41
    Points: 4,161, Level: 41
    Level completed: 6%, Points required for next Level: 189
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    182

    تشکرشده 181 در 78 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: برخورد و شيوه مناسب با همكارم چيست؟؟؟؟

    سلام
    خانم اني عزيز

    من نظرم را اعلام كردم ,در باسخ به راهنمايي شمل و مشتاق حضورتان هستم جون اين تابيك براي من و امثال من بسيار كاربردي و حتي ضروري است قطعا ميل به اموختن و ازاد شدن از اين تناقضات كمك زيادي بهم ميكنه

    اينها رو كفتم تا فقط مختصر بكم منتظرتون هستم!!

  15. کاربر روبرو از پست مفید aruo تشکرکرده است .

    aruo (دوشنبه 08 خرداد 91)


 
صفحه 3 از 3 نخستنخست 123

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. يه مطلب برا خوشحال شدن آقايون! (قوانين مردونه)
    توسط baby در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 127
    آخرين نوشته: دوشنبه 28 بهمن 92, 18:30
  2. ميوه درماني
    توسط sayehhaye_mah در انجمن علمی و آموزشی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 08 اردیبهشت 88, 17:02
  3. دارم ديونه ميشم...حيف من كه ازدواج كردم
    توسط lucia در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 44
    آخرين نوشته: دوشنبه 26 اسفند 87, 12:50
  4. شيوه هاي خودبهسازي ياشيوه هاي افزايش عزت نفس 1
    توسط hossein.tajalla در انجمن اعتماد به نفس
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 22 آبان 87, 22:26
  5. شيوه هاي افزايش ارتباط خود با ديگران
    توسط 108 در انجمن مهارتهای ارتباطی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: جمعه 30 آذر 86, 15:19

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:55 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.