RE: می خوام خودم رو اصلاح کنم و به زندگیم برگردم
سلام
گل یاس جان اونا با این رفتارشون غیر مستقیم داشتن منت کشی شما رو میکردن...اونا هم از خداشونه شما برگردی اما راهش رو بلد نیستن.
به خدا ما رو هم دق مرگ کردی !
مگه دیروز عموت قرار نذاشته بود؟پس چی شد نتیجه؟الان یک روز میگذره
ضمنا دوستان عزیز سنجاب و ادونت مهربان
یه دوستمون حق بدید.مدتیه که تحت فشاره روحی شدیدیه و چندین بار تا به حال تا لب مرگ رفته و برگشته.
فکر نمیکنیم ایشون یه بلند گو دستش گرفته باشه و بلند بلند به اونا بخنده و بگه خوشحالم نقشه تون خراب شد
بلکه این راهیه برای تخلیه تنشی که این مدت داشته.
ممکنه این خنده توام با رضایت و راحت شدن خیالش باشه.
صبر گل یاس کمه.این یه واقیعت غیر قابل انکاره .این قسمت از حرفهای سنجابو قبول دارم
باید روی صبرت خیلی کار کنی
گاهی برای رشد کردن باید سختی کشید،گاهی برای فهمیدن باید شکست خورد،گاهی برای بدست آوردن باید از دست داد،چون برخی درسها در زندگی فقط از طریق رنج و محنت آموخته میشوند.
علاقه مندی ها (Bookmarks)