سلام
تو دوران عقد من فکر میکنم که همسر وظیفه نداره پول توجیبی بده تا زمانی که برین خونه خودتون....
تشکرشده 1,334 در 350 پست
سلام
تو دوران عقد من فکر میکنم که همسر وظیفه نداره پول توجیبی بده تا زمانی که برین خونه خودتون....
شوکا (دوشنبه 11 اردیبهشت 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)