نه روش تمرکز زذایی روبلدنیستم!نمیدونم شایدباورتون نمیشه که من امروز دست به کتاب دفترم نزدم!از این وضعیتم متنفرم وخودم هم میخواهم هرچی زودتر فراموشش کنم!