نه روش تمرکز زذایی روبلدنیستم!نمیدونم شایدباورتون نمیشه که من امروز دست به کتاب دفترم نزدم!از این وضعیتم متنفرم وخودم هم میخواهم هرچی زودتر فراموشش کنم!
تشکرشده 6 در 5 پست
نه روش تمرکز زذایی روبلدنیستم!نمیدونم شایدباورتون نمیشه که من امروز دست به کتاب دفترم نزدم!از این وضعیتم متنفرم وخودم هم میخواهم هرچی زودتر فراموشش کنم!
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)